РЕАЛІЗОВАНО
Вид: Графіка
Техніка: Дереворит
Розмір: 15 * 24 cm
Розмір по рамі: 37 * 44 cm
Рік роботи: 1964
Автор: Гебус-Баранецька Стефанія Мефодіївна
Історія українського кобзарства сягає часів Київської Русі. Народні співці були носіями інформації, що передавалася з уст в уста. Можна сказати, що їхня творчість – своєрідний прототип сучасних медіа. Традиція піснярства зберігалася протягом століть, збагачувалася та розвивалася, тому, окрім інформаційної та комунікативної користі, спадщина кобзарства несе у собі велику культурну та історичну цінність. Не дарма крізь творчість Шевченка пролягає історія кобзаря – ліричного втілення національної ідентичності. Звертаючись до графічної композиції Гебус-Баранецької, ми можемо спостерігати класичний сюжет діяння співця, що виступає фронтальною фігурою композиції. Зображення містить певну загадку: чи це не сам Тарас Григорович схилився над інструментом? Роботу довершують буйні китиці цвіту – уособлення мелодики пісні, що виривається з-під пальців кобзаря.
Жінка з коромислом
Гебус-Баранецька СтефаніяОлекса Довбуш
Гебус-Баранецька СтефаніяТриптих “Гуцульські музиканти”
Гебус-Баранецька СтефаніяМати
Гебус-Баранецька Стефаніямистецтво?
вул. Cтрийська 202, б