-
Quickview
Промисловий мотив
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 74 * 56 cm Розмір по рамі: 86 * 67 cm Рік роботи: 1977 Автор: Кецало Зеновій Перед глядачами розкривається вигляд на промисловий майданчик. Масивні сталеві балки і потужні металоконструкції складаються у геометричний ритм. Легкість та прозорість, характерна для акварелі, контрастує з зображеними конструкціями. Холодні мазки металевих відблисків та злами світло-тіні вздовж масивних арматур, що заповнюють практично весь формат, підкреслюють масштаби видовища, від якого перехоплює подих. Враховуючи манеру виконання та обрану кольорову гаму, можемо припустити, що митець не просто втілює реалістичний мотив, а водночас інтерпретує побачене, задаючи йому власних вражень та захоплення естетикою індустріальності.$840.00 -
Quickview
Вугільна піч
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 74 * 56 cm Розмір по рамі: 86 * 67 cm Рік роботи: 1977 Автор: Кецало Зеновій У своєму творі митець демонструє досягнення людської цивілізації. Індустріальний мотив набув великого поширення із вибухом технічного прогресу на зламі XIX та XX століть. Проте автор поданої роботи не просто фіксує специфіку простору, а надає сюжету певної психологічності. Складна геометрія конструкцій навантажує композицію та чинить емоційний вплив на глядача. Автор втілює нічний час доби, єдиним джерелом світла слугують діблиски вогню, котрі автор використовує як кольорові акценти на фоні похмурого середовища. Глянцева сталь вугільної печі по центру, ніби дзеркало, відбиває світло різнобарвних ламп. Вона виділяється з тьмяного середовища та втілює серце композиції.$840.00 -
Quickview
Кошикар
Левицький ЛеопольдВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 13 * 16 cm Розмір по рамі: 33 * 39 cm Рік роботи: 1950-ті Автор: Леопольд Левицький У модерній формі графіки Леопольда Левицького часто зустрічається звернення до мотивів народного. Плетіння із лози - один із найдавніших українських традиційних промислів. По центру композиції ми бачимо постать старця - майстра, що плете кошики. В руках він тримає вербову лозину, яку вправно переплітає, формуючи структуру майбутнього виробу. Руки кошикаря окреслені площинно та чітко, проте це не заперечує плавність та впевненість рухів. Мінімалістичність деталей та контрастний поділ на два тони, лишає акцент уваги на жестах героя та відтворює його зосередженість на процесі плетіння. Безпосередність та лаконічність художньої манери влучно передає нативність сюжету, а фольклорність втіленого мотиву фіксує місце традиції у мистецтві сучасності.$460.00 -
Quickview
Львів
Кратохвиля-Відимська ЮзефаВид: Графіка Техніка: Акватинто, суха голка Розмір: 23 * 29 cm Розмір по рамі: 40 * 48 cm Рік роботи: 1933 Автор: Юзефа Кратохвиля-Відимська В унікальній графічній техніці художниця фіксує краєвид улюбленого міста своєї творчості - Львова. Мисткиня зображує вигляд на Костел Бернардинів (нині церква Святого Андрія) з боку вулиці Валової. За могутнім муром Глинянської брами видніється дзвінниця костелу. Легкими штрихувальними рухами передана фактура, що підкреслює історичний характер зображених споруд. На передньому плані бачимо начерково розтушовані крислаті крони дерев та кущі, що обрамлюють архітектурний ансамбль. М'яка градація тонів і особлива художня манера надає роботі емоційності і легкості, перетворюючи, здавалося б, звичний сюжет, на мрійливий сентимент у баченні авторки.$770.00 -
Quickview
Внутрішній вигляд Великої базиліки Святого Петра у Ватикані
Спеккі АлессандроВид: Графіка Техніка: Гравюра, офорт Розмір: 69 * 53 cm Розмір по рамі: 92 * 76 cm Рік роботи: 1687 Автор: Алессандро Спеккі Перед нами представлена старовинна архітектурна візуалізація базиліки Святого Петра у Ватикані, що була виконана для Четвертої книги палаців Риму на замовлення де Россі. Зображення створене у техніці гравюри та є однією з варіацій ракурсів, виконаних художником. Робота не належить до проєктних креслень, створених у процесі будівництва. Автор зафіксував вигляд собору через шітдесят один рік після його зведення з метою демонстрації реального вигляду будівлі з документаційних та естетичних міркувань. На горозинотальному форматі автор розміщує багатий інтер'єр собору збоку. У художньо декорованому картуші розміщений заголовок, пояснення умовних позначень, а також підпис автора та видавця. Простежуюючи за деталями, робимо висновок, що графік побудував зображення у максимальній наближеності до реальності, адже навіть постаті людей всередині церкви узгоджені із середовищем за масштабом та пропорціями. Найменші архітектурні елементи підпорядковані строгим правилам перспективних скорочень, завдяки чому з'являється враження просторовості храму. У наш час естамп не лише демонструє неймовірну технічну якість та естетику італійського бароко, а й виступає важливими джерелом інформації, історичним документом, у якому зафіксоване одне із найвеличніших архітектурних надбань нашої ери.$1300.00 -
Quickview
Вершники
Добронравов МихайлоВид: Графіка Техніка: Пастель Розмір: 95 * 44 cm Розмір по рамі: 115 * 65 cm Рік роботи: 1967 Автор: Михайло Добронравов Автор зображує широку панораму пологих пагорбів у нестандартному форматі. Бачимо групу воїнів, що повільно рухаються у даличину. Сюжет наповнений настроєм втоми від довгої дороги. Голова білого коня похилена, він крокує повільно, відстаючи від групи. Над твариною розморено нависає вершник в обладунках. Сполохані шумом від копит, над сухою травою здіймаються птахи. Можемо припустити, що автор зобразив частину війська кочівників у затяжному поході на теренах Дикого Поля. Завдяки динаміці та видовженості композиції складається враження кінематографічного стоп-кадру. Не покидає відчуття, що історія розгортається наяву. Мимохідь також і ми, глядачі, стаємо учасниками захопливої мандрівки серед мальовничих просторів.$1130.00 -
Quickview
Замок Вітре
Кричевський МиколаВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 35 * 26 cm Розмір по рамі: 51 * 43 cm Рік роботи: 1936 Автор: Микола Кричевський За допомогою лаконічних засобів митець втілює літній сюжет: перед нами розкривається широка панорама із виглядом на замок. Впродовж свого творчого шляху Микола Кричевський часто замальовував різноманітні куточки Європи, зокрема, Франції. На майже прозорому акварельному тлі догори здіймаються вежі середньовічного замку міста Бретань. Легким графічним контуром митець виокремлює із середовища найважливіші деталі. Дещо уривчастий характер етюду свідчить про те, що важливим для автора було зафіксувати моментальне враженя від побаченого. Натомість, документальне відтворення реальності виступило в поданій роботі другорядним. Сюжет пройнятий щирим захопленням, що сформувалося в автора у подорожі старою Європою.$1370.00 -
Quickview
Канни
Кричевський МиколаВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 20 * 27 cm Розмір по рамі: 36 * 44 cm Рік роботи: 1934 Автор: Микола Кричевський Улюбленим заняттям митця впродовж усього творчого шляху було етюдування. Перед нами представлений твір, що був виконаний на одній із таких вуличних сесій. Автор розкриває пейзаж на затишне середземноморське побережжя. Із густої зелені, що вкриває пагорби, виринають поодникі дахи місцевої архітектури. Яскрава теракота черепиці вдало контрастує зі середовищем, створюючи ефектні акценти, що підкреслюють атмосферу пори року. Кричевський майстерно використовує акварель, завдяки чому виникає ефект наповненого повітрям пейзажу. Аби надати певної різкості об'єктам, митець промальовує деталі за допомогою графічної техніки. Будучи послідовником постімпресіонізму, живописець прагне не так до зображення естетики, а її впливу на особистість. Позбавлена надлишку деталей, акварель Миколи Кричевського вказує на найважливіше - духовний стан людини під впливом прекрасного.$1350.00 -
Quickview
Карта Угорщини, Польщі, Литви, Русі, Волощини та Болгарії
Мюнстер СебастьянВид: Графіка Техніка: Дереворит Розмір: 36 * 32 cm Розмір по рамі: 54 * 51 cm Рік роботи: 1578 Автор: Себастьян Мюнстер Карта була видана у 1578 році в Базелі (Швейцарія). Назву карти розміщено у верхній частині карти рукописним шрифтом. Територія України розташована до верхів'я лівих приток Дніпра. На правому березі Дніпра позначені міста: Київ, Черкаси, Звеногород та інші. Між Черкасами і Києвом показаний Чорний ліс. На західних землях показані річки: Дністер і Бог (Південний Буг); міста: Тисмениця, Коломия, Снятин, Чернівці, Львів, Городок тощо. Умовні позначення населених пунктів, лісових масивів, рельєфу художньо оформлені. Гідрографічна мережа зорбажена детально та рясно. Зразком для створення мапи була карта Polonia et Ungaria nova tabua, що належить до видань Географії Птолемея, котру видавав Себастьян Мюнстер. Карта входить у атлас "Україна на стародавніх картах", Том 1, ст. 50-51$1200.00 -
Quickview
Повне зібрання “Lwow autolitografie”
Добровольський ОдоВид: Графіка Техніка: Автолітографія Розмір: 27 * 39 cm кожної Рік роботи: 1914-1915 Автор: Одо Добровольський Зібрання зображень Львова з однойменною назвою побачило світ у проміжку 1914-1915 років. Час публікації збігається із періодом російської окупації Галичини та Буковини під час Першої світової війни. Враховуюючи такий буремний історичний контекст, видання має особливе документальне та мистецьке значення. Колекція літографій міста Лева належить до періоду піку кар'єрного шляху митця та вирізняються особливим поєднанням технічної точності та харизматичного антуражу сюжетів. Як свідчать історичні джерела, окупаційна влада намагалася нав'язати московські порядки, що відбилося і на завнішньому вигляді Львова: поява ворожих стягів та вивісок російською мовою, перейменування вулиць, та, навіть, намагання змінити лівосторонній рух транспорту на правосторонній. На літографіях Одо Добровольського Львів застиг у тому вигляді, яким його пам'ятали мешканці до війни. На більшості робіт колекції місто зображене у вечірній напів темряві. Випадково чи навмисне, автор навіює глядачам асоціації між часом доби та суспільними настроями: послідовним продовженням ночі є повернення ранкового сонця - миру до окупованого Львова. Акцентним, найбільш опрацьованми елементами на літографіях виступають не люди, не транспорт на дорогах, а велична архітектура різних епох. Перші ж представлені зовсім схематично та невиразно. Аналізуючи подану ієрархію, можна виділити основну думку: місто - це непохитна фортеця, що здіймається крізь епохи, і будь-які лиха, що приносять люди, не мають на нього впливу, адже на відрізку історії вони є зовсім незначущими і тимчасовими. "Ars longa, vita bravies" - "Мистецтво вічне, життя коротке" - афоризм Гіппократа, що вдало підкреслює загальну ідею колекції. Цікаво, що і цей вислів трапляється на стінах львівських кам'яниць, проте це вже зовсім інша історія.$7500.00 -
Quickview
Флора
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 30 * 30 cm Рік роботи: 2024 Тираж: 7/33 Автор: Олег Денисенко Образ натхненний стилістикою італійської кераміки Дерути, якій притаманне багатство плетених портретних мотивів. У центрі композиції - молода Флора - богиня квітів, врожаю та весни. В її вінок вплетені ромашки, що є символом чистоти, невинності і ніжності. Монохромний задній план контрастує зі світлою і оживленою кольором фігурою і може нагадувати поле, на якому і відбувається цикл від проростання зернятка до появи плодів. Флора ще з давньоримських часів символізує родючість, достаток та породження нового життя.$960.00 -
Quickview
Носоріг
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 50 * 40 cm Рік роботи: 2024 Тираж: 4/33 Автор: Олег Денисенко Графік втілює відомий твір Альбрехта Дюрера. Поява у 1515 році носорога у Європі, сколихнула континент, адже раніше цю тварину пов'язували з міфологією античності. Першому носорогові судилося стати власністю короля Португалії, а потім - дарунком Папи. Однак в дорозі до Італії корабель зазнав аварії. Далі його історія невідома. Сумнозвісна доля тварини посіяла ще більший розголос. Частково через це "Носоріг" Дюрера отримав особливу популярність. Цікаво, що сам автор ніколи не бачив носорога, уявлення про його вигляд художник отримав завдяки листуванням різних людей, які він мав можливість досліджувати. Міцні пластини, що нагадують лицарські лати, додатковий ріг на спині, вкриті лускою ноги і плямистий візерунок - все це підсилює відчуття казковості, навіяної описами та інтерпретаціями очевидців. Попри значні неточності та певну фантазійність, зображення тривалий час вважалося достовірним. Повертаючись до сучасності, а саме, творчості Олега Денисенка, слід зазначити, що повернення до "старого мистецтва" є характерним в його візії. Завдяки застосуванню техніки гесографії - унікального запатентованого підходу автора - ренесансний твір набув нового звучання.$1200.00