-
Quickview
Промисловий мотив
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 74 * 56 cm Розмір по рамі: 86 * 67 cm Рік роботи: 1977 Автор: Кецало Зеновій Перед глядачами розкривається вигляд на промисловий майданчик. Масивні сталеві балки і потужні металоконструкції складаються у геометричний ритм. Легкість та прозорість, характерна для акварелі, контрастує з зображеними конструкціями. Холодні мазки металевих відблисків та злами світло-тіні вздовж масивних арматур, що заповнюють практично весь формат, підкреслюють масштаби видовища, від якого перехоплює подих. Враховуючи манеру виконання та обрану кольорову гаму, можемо припустити, що митець не просто втілює реалістичний мотив, а водночас інтерпретує побачене, задаючи йому власних вражень та захоплення естетикою індустріальності.$840.00 -
Quickview
Вугільна піч
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 74 * 56 cm Розмір по рамі: 86 * 67 cm Рік роботи: 1977 Автор: Кецало Зеновій У своєму творі митець демонструє досягнення людської цивілізації. Індустріальний мотив набув великого поширення із вибухом технічного прогресу на зламі XIX та XX століть. Проте автор поданої роботи не просто фіксує специфіку простору, а надає сюжету певної психологічності. Складна геометрія конструкцій навантажує композицію та чинить емоційний вплив на глядача. Автор втілює нічний час доби, єдиним джерелом світла слугують діблиски вогню, котрі автор використовує як кольорові акценти на фоні похмурого середовища. Глянцева сталь вугільної печі по центру, ніби дзеркало, відбиває світло різнобарвних ламп. Вона виділяється з тьмяного середовища та втілює серце композиції.$840.00 -
Quickview
Кошикар
Левицький ЛеопольдВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 13 * 16 cm Розмір по рамі: 33 * 39 cm Рік роботи: 1950-ті Автор: Леопольд Левицький У модерній формі графіки Леопольда Левицького часто зустрічається звернення до мотивів народного. Плетіння із лози - один із найдавніших українських традиційних промислів. По центру композиції ми бачимо постать старця - майстра, що плете кошики. В руках він тримає вербову лозину, яку вправно переплітає, формуючи структуру майбутнього виробу. Руки кошикаря окреслені площинно та чітко, проте це не заперечує плавність та впевненість рухів. Мінімалістичність деталей та контрастний поділ на два тони, лишає акцент уваги на жестах героя та відтворює його зосередженість на процесі плетіння. Безпосередність та лаконічність художньої манери влучно передає нативність сюжету, а фольклорність втіленого мотиву фіксує місце традиції у мистецтві сучасності.$460.00 -
Quickview
Львів
Кратохвиля-Відимська ЮзефаВид: Графіка Техніка: Акватинто, суха голка Розмір: 23 * 29 cm Розмір по рамі: 40 * 48 cm Рік роботи: 1933 Автор: Юзефа Кратохвиля-Відимська В унікальній графічній техніці художниця фіксує краєвид улюбленого міста своєї творчості - Львова. Мисткиня зображує вигляд на Костел Бернардинів (нині церква Святого Андрія) з боку вулиці Валової. За могутнім муром Глинянської брами видніється дзвінниця костелу. Легкими штрихувальними рухами передана фактура, що підкреслює історичний характер зображених споруд. На передньому плані бачимо начерково розтушовані крислаті крони дерев та кущі, що обрамлюють архітектурний ансамбль. М'яка градація тонів і особлива художня манера надає роботі емоційності і легкості, перетворюючи, здавалося б, звичний сюжет, на мрійливий сентимент у баченні авторки.$770.00 -
Quickview
Внутрішній вигляд Великої базиліки Святого Петра у Ватикані
Спеккі АлессандроВид: Графіка Техніка: Гравюра, офорт Розмір: 69 * 53 cm Розмір по рамі: 92 * 76 cm Рік роботи: 1687 Автор: Алессандро Спеккі Перед нами представлена старовинна архітектурна візуалізація базиліки Святого Петра у Ватикані, що була виконана для Четвертої книги палаців Риму на замовлення де Россі. Зображення створене у техніці гравюри та є однією з варіацій ракурсів, виконаних художником. Робота не належить до проєктних креслень, створених у процесі будівництва. Автор зафіксував вигляд собору через шітдесят один рік після його зведення з метою демонстрації реального вигляду будівлі з документаційних та естетичних міркувань. На горозинотальному форматі автор розміщує багатий інтер'єр собору збоку. У художньо декорованому картуші розміщений заголовок, пояснення умовних позначень, а також підпис автора та видавця. Простежуюючи за деталями, робимо висновок, що графік побудував зображення у максимальній наближеності до реальності, адже навіть постаті людей всередині церкви узгоджені із середовищем за масштабом та пропорціями. Найменші архітектурні елементи підпорядковані строгим правилам перспективних скорочень, завдяки чому з'являється враження просторовості храму. У наш час естамп не лише демонструє неймовірну технічну якість та естетику італійського бароко, а й виступає важливими джерелом інформації, історичним документом, у якому зафіксоване одне із найвеличніших архітектурних надбань нашої ери.$1300.00 -
Quickview
Вершники
Добронравов МихайлоВид: Графіка Техніка: Пастель Розмір: 95 * 44 cm Розмір по рамі: 115 * 65 cm Рік роботи: 1967 Автор: Михайло Добронравов Автор зображує широку панораму пологих пагорбів у нестандартному форматі. Бачимо групу воїнів, що повільно рухаються у даличину. Сюжет наповнений настроєм втоми від довгої дороги. Голова білого коня похилена, він крокує повільно, відстаючи від групи. Над твариною розморено нависає вершник в обладунках. Сполохані шумом від копит, над сухою травою здіймаються птахи. Можемо припустити, що автор зобразив частину війська кочівників у затяжному поході на теренах Дикого Поля. Завдяки динаміці та видовженості композиції складається враження кінематографічного стоп-кадру. Не покидає відчуття, що історія розгортається наяву. Мимохідь також і ми, глядачі, стаємо учасниками захопливої мандрівки серед мальовничих просторів.$1130.00 -
Quickview
Замок Вітре
Кричевський МиколаВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 35 * 26 cm Розмір по рамі: 51 * 43 cm Рік роботи: 1936 Автор: Микола Кричевський За допомогою лаконічних засобів митець втілює літній сюжет: перед нами розкривається широка панорама із виглядом на замок. Впродовж свого творчого шляху Микола Кричевський часто замальовував різноманітні куточки Європи, зокрема, Франції. На майже прозорому акварельному тлі догори здіймаються вежі середньовічного замку міста Бретань. Легким графічним контуром митець виокремлює із середовища найважливіші деталі. Дещо уривчастий характер етюду свідчить про те, що важливим для автора було зафіксувати моментальне враженя від побаченого. Натомість, документальне відтворення реальності виступило в поданій роботі другорядним. Сюжет пройнятий щирим захопленням, що сформувалося в автора у подорожі старою Європою.$1370.00 -
Quickview
Канни
Кричевський МиколаВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 20 * 27 cm Розмір по рамі: 36 * 44 cm Рік роботи: 1934 Автор: Микола Кричевський Улюбленим заняттям митця впродовж усього творчого шляху було етюдування. Перед нами представлений твір, що був виконаний на одній із таких вуличних сесій. Автор розкриває пейзаж на затишне середземноморське побережжя. Із густої зелені, що вкриває пагорби, виринають поодникі дахи місцевої архітектури. Яскрава теракота черепиці вдало контрастує зі середовищем, створюючи ефектні акценти, що підкреслюють атмосферу пори року. Кричевський майстерно використовує акварель, завдяки чому виникає ефект наповненого повітрям пейзажу. Аби надати певної різкості об'єктам, митець промальовує деталі за допомогою графічної техніки. Будучи послідовником постімпресіонізму, живописець прагне не так до зображення естетики, а її впливу на особистість. Позбавлена надлишку деталей, акварель Миколи Кричевського вказує на найважливіше - духовний стан людини під впливом прекрасного.$1350.00 -
Quickview
Карта Угорщини, Польщі, Литви, Русі, Волощини та Болгарії
Мюнстер СебастьянВид: Графіка Техніка: Дереворит Розмір: 36 * 32 cm Розмір по рамі: 54 * 51 cm Рік роботи: 1578 Автор: Себастьян Мюнстер Карта була видана у 1578 році в Базелі (Швейцарія). Назву карти розміщено у верхній частині карти рукописним шрифтом. Територія України розташована до верхів'я лівих приток Дніпра. На правому березі Дніпра позначені міста: Київ, Черкаси, Звеногород та інші. Між Черкасами і Києвом показаний Чорний ліс. На західних землях показані річки: Дністер і Бог (Південний Буг); міста: Тисмениця, Коломия, Снятин, Чернівці, Львів, Городок тощо. Умовні позначення населених пунктів, лісових масивів, рельєфу художньо оформлені. Гідрографічна мережа зорбажена детально та рясно. Зразком для створення мапи була карта Polonia et Ungaria nova tabua, що належить до видань Географії Птолемея, котру видавав Себастьян Мюнстер. Карта входить у атлас "Україна на стародавніх картах", Том 1, ст. 50-51$1200.00 -
Quickview
Повне зібрання “Lwow autolitografie”
Добровольський ОдоВид: Графіка Техніка: Автолітографія Розмір: 27 * 39 cm кожної Рік роботи: 1914-1915 Автор: Одо Добровольський Зібрання зображень Львова з однойменною назвою побачило світ у проміжку 1914-1915 років. Час публікації збігається із періодом російської окупації Галичини та Буковини під час Першої світової війни. Враховуюючи такий буремний історичний контекст, видання має особливе документальне та мистецьке значення. Колекція літографій міста Лева належить до періоду піку кар'єрного шляху митця та вирізняються особливим поєднанням технічної точності та харизматичного антуражу сюжетів. Як свідчать історичні джерела, окупаційна влада намагалася нав'язати московські порядки, що відбилося і на завнішньому вигляді Львова: поява ворожих стягів та вивісок російською мовою, перейменування вулиць, та, навіть, намагання змінити лівосторонній рух транспорту на правосторонній. На літографіях Одо Добровольського Львів застиг у тому вигляді, яким його пам'ятали мешканці до війни. На більшості робіт колекції місто зображене у вечірній напів темряві. Випадково чи навмисне, автор навіює глядачам асоціації між часом доби та суспільними настроями: послідовним продовженням ночі є повернення ранкового сонця - миру до окупованого Львова. Акцентним, найбільш опрацьованми елементами на літографіях виступають не люди, не транспорт на дорогах, а велична архітектура різних епох. Перші ж представлені зовсім схематично та невиразно. Аналізуючи подану ієрархію, можна виділити основну думку: місто - це непохитна фортеця, що здіймається крізь епохи, і будь-які лиха, що приносять люди, не мають на нього впливу, адже на відрізку історії вони є зовсім незначущими і тимчасовими. "Ars longa, vita bravies" - "Мистецтво вічне, життя коротке" - афоризм Гіппократа, що вдало підкреслює загальну ідею колекції. Цікаво, що і цей вислів трапляється на стінах львівських кам'яниць, проте це вже зовсім інша історія.$7500.00 -
Quickview
Флора
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 30 * 30 cm Рік роботи: 2024 Тираж: 7/33 Автор: Олег Денисенко Образ натхненний стилістикою італійської кераміки Дерути, якій притаманне багатство плетених портретних мотивів. У центрі композиції - молода Флора - богиня квітів, врожаю та весни. В її вінок вплетені ромашки, що є символом чистоти, невинності і ніжності. Монохромний задній план контрастує зі світлою і оживленою кольором фігурою і може нагадувати поле, на якому і відбувається цикл від проростання зернятка до появи плодів. Флора ще з давньоримських часів символізує родючість, достаток та породження нового життя.$960.00 -
Quickview
Носоріг
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 50 * 40 cm Рік роботи: 2024 Тираж: 4/33 Автор: Олег Денисенко Графік втілює відомий твір Альбрехта Дюрера. Поява у 1515 році носорога у Європі, сколихнула континент, адже раніше цю тварину пов'язували з міфологією античності. Першому носорогові судилося стати власністю короля Португалії, а потім - дарунком Папи. Однак в дорозі до Італії корабель зазнав аварії. Далі його історія невідома. Сумнозвісна доля тварини посіяла ще більший розголос. Частково через це "Носоріг" Дюрера отримав особливу популярність. Цікаво, що сам автор ніколи не бачив носорога, уявлення про його вигляд художник отримав завдяки листуванням різних людей, які він мав можливість досліджувати. Міцні пластини, що нагадують лицарські лати, додатковий ріг на спині, вкриті лускою ноги і плямистий візерунок - все це підсилює відчуття казковості, навіяної описами та інтерпретаціями очевидців. Попри значні неточності та певну фантазійність, зображення тривалий час вважалося достовірним. Повертаючись до сучасності, а саме, творчості Олега Денисенка, слід зазначити, що повернення до "старого мистецтва" є характерним в його візії. Завдяки застосуванню техніки гесографії - унікального запатентованого підходу автора - ренесансний твір набув нового звучання.$1200.00 -
Quickview
Старе село
Шатківський ОлексаВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 16 * 12 cm Розмір по рамі: 34 * 30 cm Рік роботи: прибл. 1960-ті Автор: Шатківський Олекса Автор представляє нам вигляд на мальовничу вуличку старого села. За допомогою мінімалістичних засобів митець майстерно видобуває м'яке світло, що, немов, "спадає" з дахів, освітлюючи обійстя і вулиці. Уся композиція наповнена особливим сентиментальним настроєм. Відмова від реалістичності, велика увага до настроєвості естампу вказує на бажання висвітлити внутрішнє переживання спогадів. Продемонстрований мотив не є поодинаким у творчості художника, адже однією з її головних особливостей є глибока прихильність автора до рідних теренів, зокрема, Почаєва. Спостерігаючи за ідилічним краєвидом, ми, глядачі, маємо можливість зазирнути у підсвідоме митця, яке він привідкриває за допомогою різця.$240.00 -
Quickview
Ромашки
Шатківський ОлексаВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 16 * 13 cm Розмір по рамі: 34 * 32 cm Рік роботи: прибл. 1960-ті Автор: Шатківський Олекса Художні погляди автора формувалися під великим впливом постімпресіонізму. Прибічники цього мистецького напряму мали на меті втілювати фіксацію внутрішнього стану за допомогою візуальних образів. Подана графічна робота є цікавим прикладом, що увібрав у себе багато виразних ознак, які вказують на особливе ліричне спрямування художника. Відмовляючись від деталізації етюду пироди, Шатківський втілює асоціативний мотив, котрий викликав у нього емоцію. Поступаючись реалістичності, він відходить у вільну декоративність, котру ми спостерігаємо у формі квітів та крони дерев. Фронтальною ідеєю в роботі виступає ілюстрація емоційного, а не фізичного. Теплий спогад із марева пам'яті - таким перед нами виступає естамп Шатківського. За допомогою новаторського, на свій час, підходу митець подарував світові не лише технічно фахові, але й поетичні твори. Величезний вклад він зробив, долучившись до введення українського мистецтва у загальноєвропейсьий контекст, вступаючи в один ряд із постімпресіоністами Заходу.$240.00 -
Quickview
Кривчицька церква у Львові
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 30 * 40 cm Розмір по рамі: 50 * 60 cm Рік роботи: 1969 Автор: Кецало Зеновій З майже документальною точністю графік змальовує церкву Святого Миколая у Шевченківському гаю. За допомогою техніки деревориту майстерно передано характер, фактуру фасаду та навколишнього середовища. Так, нашим очам відкривається неймовірної краси бойківський храм XVIII століття. Помітно, що автор виокремлює із середовища будівлю, надаючи їй інтенсивнішої фактури. Робить він це не випадково. На початку ХХ століття ця церква була перевезена із села Кривки (Бойківщина) до Львова та стала однією з перлин міста. За участі мистецтвознавця Михала Драгана та Митрополита Андрея Шептицького храм був врятований від руйнування і збережений на новому місці. Саме церква Миколи стала головним храмом Лаври св. Йоана Хрестителя Студійського Уставу, яку заснував митрополит у 1927 році, а згодом архітектурна пам'ятка стала першим експонатом музею під відкритим небом, який сьогодні ми називаємо "Музеєм народної архітектури та побуту імені Климентія Шептицького".$430.00 -
Quickview
Прощання
Крислач ІванВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 11 * 8 cm Розмір по рамі: 34 * 32 cm Рік роботи: 1990-ті Автор: Іван Крислач У поданій роботі митець торкається одного із найпопулярніших фольклорних сюжетів - сцени розлуки. Впевненим штрихом графік вимальовує постать козака і старої жінки, що припала до рук сина-воїна. Фігури передані доволі мінімалістично, але завдяки майстерній стилізації і закладеним сенсам ми зчитуємо у композиції сильний емоційний посил. Здавалося б, показана історія позбавлена надії, однак автор залишає нам приховані символи, що вказують на протилежне. Зокрема, у правому куті композиції розкривається гроно калини, що втілює дух пожертви та мужності українського народу, а ліворуч розвіююється густе листя верби - символ витривалості та відродження. Таким чином автор підштовхує нас до думки, що рано чи пізно наша держава отримає своє свободу від загарбників. Українці приховують такий сильний духовний потенціал, що, задіявши його, все зле буде приреченим на загибель - син повернеться до матері, а в Україні знову запанує мир.$180.00 -
Quickview
Гуси
Баляс ВолодимирВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 61 * 45 cm Розмір по рамі: 89 * 75 cm Рік роботи: 1972 Автор: Баляс Володимир Стилізовані фігури птахів формують пластичну декоративну структуру. Лінії спрямовані до центру композиції, повторюють рух потоків повітря, завдяки чому виникає враження матеріальності середовища. Автор зображує гармонійно збалансовану композицію, у якій оспівує естетитику нерукотворних форм, їхнього характеру, ритміки та динаміки. У залежності від індивідуального сприйняття глядачем поданий сюжет можна трактувати по-різному. Політ птахів виступає поетичним втіленням швидкоплинності буття. Так, гуси - перелітні птахи, тому їхній вирій віщує завершення природнього циклу. Проте, здавалося б, за сумним мотивом глибоко криється надія: час циклічний, а тому після зими птахи повернуться. І їхній приліт стане предвістям весняного пробудження.$950.00 -
Quickview
Ангел над містом
Пікулицький БогданВид: Графіка Техніка: дошка, левкас, гуаш, акрил Розмір: 33 * 17 cm Розмір по рамі: 57 * 41 cm Рік роботи: 1986 Автор: Богдан Пікулицький Образ ангела, який пролітає над містом, несе у собі значення небесної опіки, захисту та надії. Обравши модерну стилізацію, художник втілює власну інтерпретацію символічного сюжету. Над лаконічною геометрією архітектури, площинно простягаються крила, осягнувши собою весь горизонт. Логічну горизонталь продовжує витягнута рука ангела, зображена іконографічним жестом. Світлий лик Охоронця м'яко виступає поміж контрастних лінійних площин.$780.00 -
Quickview
Я з серцем
Мозиль СоломіяВид: Графіка Техніка: Змішана Розмір: 24 * 32 cm Розмір по рамі: 41 * 50 cm Тираж: 5/7 Рік роботи: 2014 Автор: Соломія Мозиль В гострій манері штриха авторка зображує психологічну стилізацію портрета. Для втілення свого твору обрала змішану техніку - лінорит та аплікацію. Завдяки тональному рішенню образ немов поринає у пітьму. У нижній частині композиції авторка розміщує акцент у вигляді яскравої жовтої плями, що виступає не лише візуальним прийомом, а й несе у собі смислове значення. Авторка виділяє місце, де розміщене серце фігури, тим самим, поглиблюючи чуттєвість сюжету. Тема, яку розгортає художниця, потребує особистісного аналізу. Лише шляхом роздумів над власним досвідом можна розкрити об'ємне послання художниці, вкладене у лаконічну форму ліногравюри.$150.00 -
Quickview
Лише з головою
Мозиль СоломіяВид: Графіка Техніка: Змішана Розмір: 24 * 28 cm Розмір по рамі: 41 * 50 cm Тираж: 5/7 Рік роботи: 2014 Автор: Соломія Мозиль Художниця вдається до експресивних прийомів, щоб передати психологічу напругу у зображенні. Завдяки контрасту тону і кольору, фігура здається "вирізаною" зі середовища. Аплікативним акцентом авторка виділяє голову героя, наштовхуючи глядача на спектр гострих емоцій. Що позначає червона пляма, котра виринає з-під темних штрихів: тривогу, гнів, біль чи, навпаки, щось протилежне? Сюжети Соломії Мозиль наповнені глибокою психологічністю, тому, зокрема, ця композиція потребує аналізу глядача тет-а-тет. Лише виходячи з індивідуального досвіду та породжених ним асоціацій, глядач може розшифрувати приховане повідомлення мисткині.$150.00 -
Quickview
Святий Юра
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 29 * 40 cm Розмір по рамі: 55 * 65 cm Рік роботи: 2018 Автор: Олег Денисенко В поєднанні двох технік - естампа та колажу - автор зображує сцену перемоги світла над темрявою. У класичному для іконографії русі Святий Юр завмер зі списом у руці, а під копитами його коня простягається уражений змій. Позаду із жестом благословення на добру справу Юрія здіймається правиця Господа. Національного забарвлення композиції надає фігура Святої Ольги - княгині та однієї з перших християн Руси. Певною мірою, можна провести паралелі між поданим давнім християнським сюжетом та сьогоденням: Святий Георгій виступає уособленням українського війська, котре щодня боронить нашу землю від лихих "змій" - загарбників. Переможний характер твору вселяє надію на те, що рано чи пізно зло буде покаране, а на Руській землі запанує світло і злагода.$740.00 -
Quickview
Св. Миколай Леополіт
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 21 * 31 cm Розмір по рамі: 43 * 56 cm Рік роботи: 2022 Автор: Олег Денисенко В майже іконографічній манері автор припідносить глядачам образ Святого Миколая Львівського (Леополіта). У його розпростертих руках розмістилися меч і мініатюра церкви - символи доблесті та духовності. Лик увінчаний німбом, котрий підтримують небеснокрилі. Вбрання Святого всіяне численними знаками, серед яких хризма - монограма імені Ісуса Христа із літерами "α" і "ω", котрі, у свою чергу, символізують початок та кінець. Трохи нижче, на задньому плані, зображено панораму Львова. Імовірно, її прототипом слугував фрагмент першого відомого зображення міста (1617 р.) - Панорами Гогенберга. Графік обирає монохромне вирішення в одній з технік естампа - інтальо (або гравюра на металі). Не зважаючи на відсутність кольору, композиція не позбавлена теплоти та особливої щирості. Миколай зображений оборонцем спокою старого міста, чий храм досі височіє біля Замкової гори.$550.00 -
Quickview
Король Лев Данилович
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 14 * 24 cm Розмір по рамі: 33 * 48 cm Рік роботи: 2018 Автор: Олег Денисенко Король Лев впевнено простує на коні. Правицею він тримає хоругву, а вказівним пальцем немов скеровує шлях війська, що крокує за ним. Обабіч постаті автор розміщує два герби, один з яких із зображенням лева - символ міста Львова, інший - з галкою, котра сидить на гілці - споконвічний знак Галицького князівства. Посередині розкривається величний сонячний диск із вписаною в нього короною - атрибут монаршої влади. Також глядач може спостерігати інтертекстуальну деталь у верхній частині композиції, адже художник покликається на твір митця XVIII століття, Луки Долинського, - потрет князя Лева. Обидві роботи довершені наступним текстом: "Leo Princeps Russiae Fundator Urbis Leopolis» — «Лев, князь руський, засновник міста Львова». Графік уважний до деталей. У скурпульозній манері він втілює захопливі образи, що викликають у глядача враження певної казкововості, ба, навіть, міфологічності висвітленої теми. Не дивно, що з перших митей автору вдається "затягнути" увагу поціновувача у вир романтизовної історії із минувщини знаменитих предків.$420.00 -
Quickview
Похід Гномиків №24
Сорока БогданВид: Графіка Техніка: Кольоровий лінорит Розмір: 17 * 21 cm Розмір по рамі: 36 * 41 cm Тираж: 38/50 Рік роботи: 2004 Автор: Сорока Богдан Михайлович Ансамбль скрипалів крокує центральними вулицями Львова. Видніється вежа Корнякта, проглядається Успенська церква. Тонкий графічний контур влучно підкреслює вирази обличчя персонажів. Музиканти розважливо переглядаються, в очікуванні спільного виступу. Яскрава палітра кольорів передає відчуття легкості і невимушеності, а геометрична стилізація і контраст відтінків, задають композиції ритму музики, яка от-от заграє.$870.00