-
Quickview
Промисловий мотив
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 74 * 56 cm Розмір по рамі: 86 * 67 cm Рік роботи: 1977 Автор: Кецало Зеновій Перед глядачами розкривається вигляд на промисловий майданчик. Масивні сталеві балки і потужні металоконструкції складаються у геометричний ритм. Легкість та прозорість, характерна для акварелі, контрастує з зображеними конструкціями. Холодні мазки металевих відблисків та злами світло-тіні вздовж масивних арматур, що заповнюють практично весь формат, підкреслюють масштаби видовища, від якого перехоплює подих. Враховуючи манеру виконання та обрану кольорову гаму, можемо припустити, що митець не просто втілює реалістичний мотив, а водночас інтерпретує побачене, задаючи йому власних вражень та захоплення естетикою індустріальності.$840.00 -
Quickview
Вугільна піч
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 74 * 56 cm Розмір по рамі: 86 * 67 cm Рік роботи: 1977 Автор: Кецало Зеновій У своєму творі митець демонструє досягнення людської цивілізації. Індустріальний мотив набув великого поширення із вибухом технічного прогресу на зламі XIX та XX століть. Проте автор поданої роботи не просто фіксує специфіку простору, а надає сюжету певної психологічності. Складна геометрія конструкцій навантажує композицію та чинить емоційний вплив на глядача. Автор втілює нічний час доби, єдиним джерелом світла слугують діблиски вогню, котрі автор використовує як кольорові акценти на фоні похмурого середовища. Глянцева сталь вугільної печі по центру, ніби дзеркало, відбиває світло різнобарвних ламп. Вона виділяється з тьмяного середовища та втілює серце композиції.$840.00 -
Quickview
Кошикар
Левицький ЛеопольдВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 13 * 16 cm Розмір по рамі: 33 * 39 cm Рік роботи: 1950-ті Автор: Леопольд Левицький У модерній формі графіки Леопольда Левицького часто зустрічається звернення до мотивів народного. Плетіння із лози - один із найдавніших українських традиційних промислів. По центру композиції ми бачимо постать старця - майстра, що плете кошики. В руках він тримає вербову лозину, яку вправно переплітає, формуючи структуру майбутнього виробу. Руки кошикаря окреслені площинно та чітко, проте це не заперечує плавність та впевненість рухів. Мінімалістичність деталей та контрастний поділ на два тони, лишає акцент уваги на жестах героя та відтворює його зосередженість на процесі плетіння. Безпосередність та лаконічність художньої манери влучно передає нативність сюжету, а фольклорність втіленого мотиву фіксує місце традиції у мистецтві сучасності.$460.00 -
Quickview
Львів
Кратохвиля-Відимська ЮзефаВид: Графіка Техніка: Акватинто, суха голка Розмір: 23 * 29 cm Розмір по рамі: 40 * 48 cm Рік роботи: 1933 Автор: Юзефа Кратохвиля-Відимська В унікальній графічній техніці художниця фіксує краєвид улюбленого міста своєї творчості - Львова. Мисткиня зображує вигляд на Костел Бернардинів (нині церква Святого Андрія) з боку вулиці Валової. За могутнім муром Глинянської брами видніється дзвінниця костелу. Легкими штрихувальними рухами передана фактура, що підкреслює історичний характер зображених споруд. На передньому плані бачимо начерково розтушовані крислаті крони дерев та кущі, що обрамлюють архітектурний ансамбль. М'яка градація тонів і особлива художня манера надає роботі емоційності і легкості, перетворюючи, здавалося б, звичний сюжет, на мрійливий сентимент у баченні авторки.$770.00 -
Quickview
Внутрішній вигляд Великої базиліки Святого Петра у Ватикані
Спеккі АлессандроВид: Графіка Техніка: Гравюра, офорт Розмір: 69 * 53 cm Розмір по рамі: 92 * 76 cm Рік роботи: 1687 Автор: Алессандро Спеккі Перед нами представлена старовинна архітектурна візуалізація базиліки Святого Петра у Ватикані, що була виконана для Четвертої книги палаців Риму на замовлення де Россі. Зображення створене у техніці гравюри та є однією з варіацій ракурсів, виконаних художником. Робота не належить до проєктних креслень, створених у процесі будівництва. Автор зафіксував вигляд собору через шітдесят один рік після його зведення з метою демонстрації реального вигляду будівлі з документаційних та естетичних міркувань. На горозинотальному форматі автор розміщує багатий інтер'єр собору збоку. У художньо декорованому картуші розміщений заголовок, пояснення умовних позначень, а також підпис автора та видавця. Простежуюючи за деталями, робимо висновок, що графік побудував зображення у максимальній наближеності до реальності, адже навіть постаті людей всередині церкви узгоджені із середовищем за масштабом та пропорціями. Найменші архітектурні елементи підпорядковані строгим правилам перспективних скорочень, завдяки чому з'являється враження просторовості храму. У наш час естамп не лише демонструє неймовірну технічну якість та естетику італійського бароко, а й виступає важливими джерелом інформації, історичним документом, у якому зафіксоване одне із найвеличніших архітектурних надбань нашої ери.$1300.00 -
Quickview
Вершники
Добронравов МихайлоВид: Графіка Техніка: Пастель Розмір: 95 * 44 cm Розмір по рамі: 115 * 65 cm Рік роботи: 1967 Автор: Михайло Добронравов Автор зображує широку панораму пологих пагорбів у нестандартному форматі. Бачимо групу воїнів, що повільно рухаються у даличину. Сюжет наповнений настроєм втоми від довгої дороги. Голова білого коня похилена, він крокує повільно, відстаючи від групи. Над твариною розморено нависає вершник в обладунках. Сполохані шумом від копит, над сухою травою здіймаються птахи. Можемо припустити, що автор зобразив частину війська кочівників у затяжному поході на теренах Дикого Поля. Завдяки динаміці та видовженості композиції складається враження кінематографічного стоп-кадру. Не покидає відчуття, що історія розгортається наяву. Мимохідь також і ми, глядачі, стаємо учасниками захопливої мандрівки серед мальовничих просторів.$1130.00 -
Quickview
Замок Вітре
Кричевський МиколаВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 35 * 26 cm Розмір по рамі: 51 * 43 cm Рік роботи: 1936 Автор: Микола Кричевський За допомогою лаконічних засобів митець втілює літній сюжет: перед нами розкривається широка панорама із виглядом на замок. Впродовж свого творчого шляху Микола Кричевський часто замальовував різноманітні куточки Європи, зокрема, Франції. На майже прозорому акварельному тлі догори здіймаються вежі середньовічного замку міста Бретань. Легким графічним контуром митець виокремлює із середовища найважливіші деталі. Дещо уривчастий характер етюду свідчить про те, що важливим для автора було зафіксувати моментальне враженя від побаченого. Натомість, документальне відтворення реальності виступило в поданій роботі другорядним. Сюжет пройнятий щирим захопленням, що сформувалося в автора у подорожі старою Європою.$1370.00 -
Quickview
Канни
Кричевський МиколаВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 20 * 27 cm Розмір по рамі: 36 * 44 cm Рік роботи: 1934 Автор: Микола Кричевський Улюбленим заняттям митця впродовж усього творчого шляху було етюдування. Перед нами представлений твір, що був виконаний на одній із таких вуличних сесій. Автор розкриває пейзаж на затишне середземноморське побережжя. Із густої зелені, що вкриває пагорби, виринають поодникі дахи місцевої архітектури. Яскрава теракота черепиці вдало контрастує зі середовищем, створюючи ефектні акценти, що підкреслюють атмосферу пори року. Кричевський майстерно використовує акварель, завдяки чому виникає ефект наповненого повітрям пейзажу. Аби надати певної різкості об'єктам, митець промальовує деталі за допомогою графічної техніки. Будучи послідовником постімпресіонізму, живописець прагне не так до зображення естетики, а її впливу на особистість. Позбавлена надлишку деталей, акварель Миколи Кричевського вказує на найважливіше - духовний стан людини під впливом прекрасного.$1350.00 -
Quickview
Карта Угорщини, Польщі, Литви, Русі, Волощини та Болгарії
Мюнстер СебастьянВид: Графіка Техніка: Дереворит Розмір: 36 * 32 cm Розмір по рамі: 54 * 51 cm Рік роботи: 1578 Автор: Себастьян Мюнстер Карта була видана у 1578 році в Базелі (Швейцарія). Назву карти розміщено у верхній частині карти рукописним шрифтом. Територія України розташована до верхів'я лівих приток Дніпра. На правому березі Дніпра позначені міста: Київ, Черкаси, Звеногород та інші. Між Черкасами і Києвом показаний Чорний ліс. На західних землях показані річки: Дністер і Бог (Південний Буг); міста: Тисмениця, Коломия, Снятин, Чернівці, Львів, Городок тощо. Умовні позначення населених пунктів, лісових масивів, рельєфу художньо оформлені. Гідрографічна мережа зорбажена детально та рясно. Зразком для створення мапи була карта Polonia et Ungaria nova tabua, що належить до видань Географії Птолемея, котру видавав Себастьян Мюнстер. Карта входить у атлас "Україна на стародавніх картах", Том 1, ст. 50-51$1200.00 -
Quickview
Повне зібрання “Lwow autolitografie”
Добровольський ОдоВид: Графіка Техніка: Автолітографія Розмір: 27 * 39 cm кожної Рік роботи: 1914-1915 Автор: Одо Добровольський Зібрання зображень Львова з однойменною назвою побачило світ у проміжку 1914-1915 років. Час публікації збігається із періодом російської окупації Галичини та Буковини під час Першої світової війни. Враховуюючи такий буремний історичний контекст, видання має особливе документальне та мистецьке значення. Колекція літографій міста Лева належить до періоду піку кар'єрного шляху митця та вирізняються особливим поєднанням технічної точності та харизматичного антуражу сюжетів. Як свідчать історичні джерела, окупаційна влада намагалася нав'язати московські порядки, що відбилося і на завнішньому вигляді Львова: поява ворожих стягів та вивісок російською мовою, перейменування вулиць, та, навіть, намагання змінити лівосторонній рух транспорту на правосторонній. На літографіях Одо Добровольського Львів застиг у тому вигляді, яким його пам'ятали мешканці до війни. На більшості робіт колекції місто зображене у вечірній напів темряві. Випадково чи навмисне, автор навіює глядачам асоціації між часом доби та суспільними настроями: послідовним продовженням ночі є повернення ранкового сонця - миру до окупованого Львова. Акцентним, найбільш опрацьованми елементами на літографіях виступають не люди, не транспорт на дорогах, а велична архітектура різних епох. Перші ж представлені зовсім схематично та невиразно. Аналізуючи подану ієрархію, можна виділити основну думку: місто - це непохитна фортеця, що здіймається крізь епохи, і будь-які лиха, що приносять люди, не мають на нього впливу, адже на відрізку історії вони є зовсім незначущими і тимчасовими. "Ars longa, vita bravies" - "Мистецтво вічне, життя коротке" - афоризм Гіппократа, що вдало підкреслює загальну ідею колекції. Цікаво, що і цей вислів трапляється на стінах львівських кам'яниць, проте це вже зовсім інша історія.$7500.00 -
Quickview
Флора
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 30 * 30 cm Рік роботи: 2024 Тираж: 7/33 Автор: Олег Денисенко Образ натхненний стилістикою італійської кераміки Дерути, якій притаманне багатство плетених портретних мотивів. У центрі композиції - молода Флора - богиня квітів, врожаю та весни. В її вінок вплетені ромашки, що є символом чистоти, невинності і ніжності. Монохромний задній план контрастує зі світлою і оживленою кольором фігурою і може нагадувати поле, на якому і відбувається цикл від проростання зернятка до появи плодів. Флора ще з давньоримських часів символізує родючість, достаток та породження нового життя.$960.00 -
Quickview
Носоріг
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 50 * 40 cm Рік роботи: 2024 Тираж: 4/33 Автор: Олег Денисенко Графік втілює відомий твір Альбрехта Дюрера. Поява у 1515 році носорога у Європі, сколихнула континент, адже раніше цю тварину пов'язували з міфологією античності. Першому носорогові судилося стати власністю короля Португалії, а потім - дарунком Папи. Однак в дорозі до Італії корабель зазнав аварії. Далі його історія невідома. Сумнозвісна доля тварини посіяла ще більший розголос. Частково через це "Носоріг" Дюрера отримав особливу популярність. Цікаво, що сам автор ніколи не бачив носорога, уявлення про його вигляд художник отримав завдяки листуванням різних людей, які він мав можливість досліджувати. Міцні пластини, що нагадують лицарські лати, додатковий ріг на спині, вкриті лускою ноги і плямистий візерунок - все це підсилює відчуття казковості, навіяної описами та інтерпретаціями очевидців. Попри значні неточності та певну фантазійність, зображення тривалий час вважалося достовірним. Повертаючись до сучасності, а саме, творчості Олега Денисенка, слід зазначити, що повернення до "старого мистецтва" є характерним в його візії. Завдяки застосуванню техніки гесографії - унікального запатентованого підходу автора - ренесансний твір набув нового звучання.$1200.00 -
Quickview
Старе село
Шатківський ОлексаВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 16 * 12 cm Розмір по рамі: 34 * 30 cm Рік роботи: прибл. 1960-ті Автор: Шатківський Олекса Автор представляє нам вигляд на мальовничу вуличку старого села. За допомогою мінімалістичних засобів митець майстерно видобуває м'яке світло, що, немов, "спадає" з дахів, освітлюючи обійстя і вулиці. Уся композиція наповнена особливим сентиментальним настроєм. Відмова від реалістичності, велика увага до настроєвості естампу вказує на бажання висвітлити внутрішнє переживання спогадів. Продемонстрований мотив не є поодинаким у творчості художника, адже однією з її головних особливостей є глибока прихильність автора до рідних теренів, зокрема, Почаєва. Спостерігаючи за ідилічним краєвидом, ми, глядачі, маємо можливість зазирнути у підсвідоме митця, яке він привідкриває за допомогою різця.$240.00 -
Quickview
Ромашки
Шатківський ОлексаВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 16 * 13 cm Розмір по рамі: 34 * 32 cm Рік роботи: прибл. 1960-ті Автор: Шатківський Олекса Художні погляди автора формувалися під великим впливом постімпресіонізму. Прибічники цього мистецького напряму мали на меті втілювати фіксацію внутрішнього стану за допомогою візуальних образів. Подана графічна робота є цікавим прикладом, що увібрав у себе багато виразних ознак, які вказують на особливе ліричне спрямування художника. Відмовляючись від деталізації етюду пироди, Шатківський втілює асоціативний мотив, котрий викликав у нього емоцію. Поступаючись реалістичності, він відходить у вільну декоративність, котру ми спостерігаємо у формі квітів та крони дерев. Фронтальною ідеєю в роботі виступає ілюстрація емоційного, а не фізичного. Теплий спогад із марева пам'яті - таким перед нами виступає естамп Шатківського. За допомогою новаторського, на свій час, підходу митець подарував світові не лише технічно фахові, але й поетичні твори. Величезний вклад він зробив, долучившись до введення українського мистецтва у загальноєвропейсьий контекст, вступаючи в один ряд із постімпресіоністами Заходу.$240.00 -
Quickview
Кривчицька церква у Львові
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 30 * 40 cm Розмір по рамі: 50 * 60 cm Рік роботи: 1969 Автор: Кецало Зеновій З майже документальною точністю графік змальовує церкву Святого Миколая у Шевченківському гаю. За допомогою техніки деревориту майстерно передано характер, фактуру фасаду та навколишнього середовища. Так, нашим очам відкривається неймовірної краси бойківський храм XVIII століття. Помітно, що автор виокремлює із середовища будівлю, надаючи їй інтенсивнішої фактури. Робить він це не випадково. На початку ХХ століття ця церква була перевезена із села Кривки (Бойківщина) до Львова та стала однією з перлин міста. За участі мистецтвознавця Михала Драгана та Митрополита Андрея Шептицького храм був врятований від руйнування і збережений на новому місці. Саме церква Миколи стала головним храмом Лаври св. Йоана Хрестителя Студійського Уставу, яку заснував митрополит у 1927 році, а згодом архітектурна пам'ятка стала першим експонатом музею під відкритим небом, який сьогодні ми називаємо "Музеєм народної архітектури та побуту імені Климентія Шептицького".$430.00 -
Quickview
Прощання
Крислач ІванВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 11 * 8 cm Розмір по рамі: 34 * 32 cm Рік роботи: 1990-ті Автор: Іван Крислач У поданій роботі митець торкається одного із найпопулярніших фольклорних сюжетів - сцени розлуки. Впевненим штрихом графік вимальовує постать козака і старої жінки, що припала до рук сина-воїна. Фігури передані доволі мінімалістично, але завдяки майстерній стилізації і закладеним сенсам ми зчитуємо у композиції сильний емоційний посил. Здавалося б, показана історія позбавлена надії, однак автор залишає нам приховані символи, що вказують на протилежне. Зокрема, у правому куті композиції розкривається гроно калини, що втілює дух пожертви та мужності українського народу, а ліворуч розвіююється густе листя верби - символ витривалості та відродження. Таким чином автор підштовхує нас до думки, що рано чи пізно наша держава отримає своє свободу від загарбників. Українці приховують такий сильний духовний потенціал, що, задіявши його, все зле буде приреченим на загибель - син повернеться до матері, а в Україні знову запанує мир.$180.00 -
Quickview
Гуси
Баляс ВолодимирВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 61 * 45 cm Розмір по рамі: 89 * 75 cm Рік роботи: 1972 Автор: Баляс Володимир Стилізовані фігури птахів формують пластичну декоративну структуру. Лінії спрямовані до центру композиції, повторюють рух потоків повітря, завдяки чому виникає враження матеріальності середовища. Автор зображує гармонійно збалансовану композицію, у якій оспівує естетитику нерукотворних форм, їхнього характеру, ритміки та динаміки. У залежності від індивідуального сприйняття глядачем поданий сюжет можна трактувати по-різному. Політ птахів виступає поетичним втіленням швидкоплинності буття. Так, гуси - перелітні птахи, тому їхній вирій віщує завершення природнього циклу. Проте, здавалося б, за сумним мотивом глибоко криється надія: час циклічний, а тому після зими птахи повернуться. І їхній приліт стане предвістям весняного пробудження.$950.00 -
Quickview
Ангел над містом
Пікулицький БогданВид: Графіка Техніка: дошка, левкас, гуаш, акрил Розмір: 33 * 17 cm Розмір по рамі: 57 * 41 cm Рік роботи: 1986 Автор: Богдан Пікулицький Образ ангела, який пролітає над містом, несе у собі значення небесної опіки, захисту та надії. Обравши модерну стилізацію, художник втілює власну інтерпретацію символічного сюжету. Над лаконічною геометрією архітектури, площинно простягаються крила, осягнувши собою весь горизонт. Логічну горизонталь продовжує витягнута рука ангела, зображена іконографічним жестом. Світлий лик Охоронця м'яко виступає поміж контрастних лінійних площин.$780.00 -
Quickview
Я з серцем
Мозиль СоломіяВид: Графіка Техніка: Змішана Розмір: 24 * 32 cm Розмір по рамі: 41 * 50 cm Тираж: 5/7 Рік роботи: 2014 Автор: Соломія Мозиль В гострій манері штриха авторка зображує психологічну стилізацію портрета. Для втілення свого твору обрала змішану техніку - лінорит та аплікацію. Завдяки тональному рішенню образ немов поринає у пітьму. У нижній частині композиції авторка розміщує акцент у вигляді яскравої жовтої плями, що виступає не лише візуальним прийомом, а й несе у собі смислове значення. Авторка виділяє місце, де розміщене серце фігури, тим самим, поглиблюючи чуттєвість сюжету. Тема, яку розгортає художниця, потребує особистісного аналізу. Лише шляхом роздумів над власним досвідом можна розкрити об'ємне послання художниці, вкладене у лаконічну форму ліногравюри.$150.00 -
Quickview
Лише з головою
Мозиль СоломіяВид: Графіка Техніка: Змішана Розмір: 24 * 28 cm Розмір по рамі: 41 * 50 cm Тираж: 5/7 Рік роботи: 2014 Автор: Соломія Мозиль Художниця вдається до експресивних прийомів, щоб передати психологічу напругу у зображенні. Завдяки контрасту тону і кольору, фігура здається "вирізаною" зі середовища. Аплікативним акцентом авторка виділяє голову героя, наштовхуючи глядача на спектр гострих емоцій. Що позначає червона пляма, котра виринає з-під темних штрихів: тривогу, гнів, біль чи, навпаки, щось протилежне? Сюжети Соломії Мозиль наповнені глибокою психологічністю, тому, зокрема, ця композиція потребує аналізу глядача тет-а-тет. Лише виходячи з індивідуального досвіду та породжених ним асоціацій, глядач може розшифрувати приховане повідомлення мисткині.$150.00 -
Quickview
Святий Юра
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 29 * 40 cm Розмір по рамі: 55 * 65 cm Рік роботи: 2018 Автор: Олег Денисенко В поєднанні двох технік - естампа та колажу - автор зображує сцену перемоги світла над темрявою. У класичному для іконографії русі Святий Юр завмер зі списом у руці, а під копитами його коня простягається уражений змій. Позаду із жестом благословення на добру справу Юрія здіймається правиця Господа. Національного забарвлення композиції надає фігура Святої Ольги - княгині та однієї з перших християн Руси. Певною мірою, можна провести паралелі між поданим давнім християнським сюжетом та сьогоденням: Святий Георгій виступає уособленням українського війська, котре щодня боронить нашу землю від лихих "змій" - загарбників. Переможний характер твору вселяє надію на те, що рано чи пізно зло буде покаране, а на Руській землі запанує світло і злагода.$740.00 -
Quickview
Св. Миколай Леополіт
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 21 * 31 cm Розмір по рамі: 43 * 56 cm Рік роботи: 2022 Тираж: 49/50 Автор: Олег Денисенко В майже іконографічній манері автор припідносить глядачам образ Святого Миколая Львівського (Леополіта). У його розпростертих руках розмістилися меч і мініатюра церкви - символи доблесті та духовності. Лик увінчаний німбом, котрий підтримують небеснокрилі. Вбрання Святого всіяне численними знаками, серед яких хризма - монограма імені Ісуса Христа із літерами "α" і "ω", котрі, у свою чергу, символізують початок та кінець. Трохи нижче, на задньому плані, зображено панораму Львова. Імовірно, її прототипом слугував фрагмент першого відомого зображення міста (1617 р.) - Панорами Гогенберга. Графік обирає монохромне вирішення в одній з технік естампа - інтальо (або гравюра на металі). Не зважаючи на відсутність кольору, композиція не позбавлена теплоти та особливої щирості. Миколай зображений оборонцем спокою старого міста, чий храм досі височіє біля Замкової гори.$550.00 -
Quickview
Похід Гномиків №24
Сорока БогданВид: Графіка Техніка: Кольоровий лінорит Розмір: 17 * 21 cm Розмір по рамі: 36 * 41 cm Тираж: 38/50 Рік роботи: 2004 Автор: Сорока Богдан Михайлович Ансамбль скрипалів крокує центральними вулицями Львова. Видніється вежа Корнякта, проглядається Успенська церква. Тонкий графічний контур влучно підкреслює вирази обличчя персонажів. Музиканти розважливо переглядаються, в очікуванні спільного виступу. Яскрава палітра кольорів передає відчуття легкості і невимушеності, а геометрична стилізація і контраст відтінків, задають композиції ритму музики, яка от-от заграє.$870.00 -
Quickview
Похід Гномиків №2
Сорока БогданВид: Графіка Техніка: Кольоровий лінорит Розмір: 17 * 21 cm Розмір по рамі: 36 * 41 cm Тираж: 49/50 Рік роботи: 2001 Автор: Сорока Богдан Михайлович У графічній композиції автор передставляє глядачам струнний дует. За допомогою жвавої кольорової палітри він підкреслює настрій мелодії, що виривається з-під смичків музикантів. Акцентний червоний в поєднанні з зеленим та жовтим передає легкість та життєрадісність сюжету, а виразний чорний контур єднає деталі у цілісну композицію. Прямий штрих відображає виразність характеру персонажів. Смілива стилізація реальності навіює асоціації з етнічним мистецтвом. У багатьх своїх роботах художник бере за мотив народне та надає йому нової форми і сучасного трактування. У поданій роботі митець вдало трансформує момент виконання мелодії в чарівне візуальне враження.$870.00 -
Quickview
Похід Гномиків №1
Сорока БогданВид: Графіка Техніка: Кольоровий лінорит Розмір: 17 * 21 cm Розмір по рамі: 36 * 41 cm Тираж: 31/50 Рік роботи: 2001 Автор: Сорока Богдан Михайлович Ліногравюрам серії "Похід гномиків" притаманна алегоричність та тонка іронія. Персонажі твору постають у вигляді чудернацьких музик, наділених живими людськими емоціями. У химерних гримасах зчитуються і веселощі, і заздість, і страх, і розгубленість. Автор розмірковує над питаннями специфіки людської поведінки, співіснування, так званої "соціальної гри", яку він метафорично подає як гру на музичних інструментах. Завдяки співставленню різких геометричних форм, композиція набуває динаміки. А барвисті плями, які чергуються у певній послідовності, наче відтворюють ритм мелодії, яку виконують музиканти.$870.00 -
Quickview
Початок
Чаришніков ЮрійВид: Графіка Техніка: Літографія Розмір: 43 * 37 cm Розмір по рамі: 66 * 62 cm Тираж: 10/25 Рік роботи: 1989 Автор: Чаришніков Юрій В авторській графічній манері художник зображує промовистий сюжет. Стрімке скорочення лінійної перспективи веде до відкритого проходу, звідки виходить світло. Це світло і є вихідною точкою сюжету, пронизує всю композицію, даючи натяк на нове життя та початок нового шляху. У глибині складних форм проглядаються асоціативні пробрази матері і батька, об'єднані у геометричній структурі. Взаємодія прямих і округлих фігур задає твору хаотичної динаміки та занурює глядача у бурхливий вир, де немає місця минулому, а невідоме дає дорогу майбутньому.$550.00 -
Quickview
Муха-Цокотуха
Чаришніков ЮрійВид: Графіка Техніка: Літографія Розмір: 22 * 25 cm Розмір по рамі: 41 * 47 cm Рік роботи: 1982 Автор: Чаришніков Юрій Свого часу Юрій Чаришніков отримав пропозицію співпраці від львівського видавництва "Каменяр". Художнику було запропоновано зайнятися ілюстрацією. Серед поданих творів митець зосередив увагу на казках Корнія Чуковського «Муха-Цокотуха» та «Тарганисько». В поданій ілюстрації автор зображує мить звільнення мухи із полону павука. У центральній частині героїчно здіймає крила рятівник мухи - комар. Зі схованок визирають перелякані очі комах, що завітали на свято, та невдовзі гості вилізуть святкувати перемогу добра. Нетиповість творчого підходу полягала у повній відмові від кольорового зображення, що притаманне дитячій ілюстрації. За відсутності кольору, йому вдається передати найтонші тональні градації, вселяючи у глядача віру в реалістичність зображення. Чаришніков живе у своєму світі, його приваблюють теми "ненормальності", завдяки чому його візуальному слову паритаманний неповторний стиль.$310.00 -
Quickview
Хода диктатора
Пінігін ВолодимирВид: Графіка Техніка: Літографія Розмір: 34 * 60 cm Розмір по рамі: 62 * 90 cm Тираж: 13/25 Рік роботи: 1990 Автор: Пінігін Володимир Погляд притягує авторське втілення головного героя сюжету: з-під важких обладунків видніються кістляві кінцівки, схожі на лапи птиці. Пастуший костур вказує на провідну роль фігури. Обабіч можна спостерігати дрібні постаті послідовників диктатора: їхні безокі обличчя розтягнулися у хижій посмішці. У композиції автор змальовує реалії тотаталітарного режиму: вождь-старець, оточений паразитуючими прислужниками, рухає систему в нікуди. Завдяки майстерній деталізації нас не покидає враження, що важке тіло диктатора ось-ось розпадеться на дрібні частини, адже час невблаганний і, наче корозія, підточує силу його влади. Дрібні частини колись великого механізму, зовсім скоро поховають під собою облуд та підлабузників, й уся ця система зникне з лиця землі, наче страшний сон. А згодом на руїнах народиться щось зовсім нове - епоха свободи та вільнодумства.$550.00 -
Quickview
Двохликий Сфінкс
Пінігін ВолодимирВид: Графіка Техніка: Літографія Розмір: 47 * 40 cm Розмір по рамі: 80 * 74 cm Тираж: 12/15 Рік роботи: 1989 Автор: Пінігін Володимир У давніх переказах, дружина Зевса Гера послала Сфінгу (Сфінкса) до міста Фіви у Греції, де вона загадувала усім містянам загадку: «Хто вранці ходить на чотирьох ногах, опівдні на двох, увечері на трьох?». Хто ж не розгадував її - були знищені. Одного разу грецький цар Фівів Креонт пообіцяв тому, хто позбавить місто від Сфінги, віддати царство і руку власної сестри Іокасти. Цю загадку розгадав Едіп, сказавши: «Людина в дитинстві, зрілості та старості». Почувши це, Сфінга кинулася із високої скелі в глибини моря. Символізм твору розкриває тему дуалізму обставин та двох протилежностей міфічного героя. З одного боку це кровожерлива істота, а з іншого - заручниця цього образу.$670.00 -
Quickview
Архангел
Пінігін ВолодимирВид: Графіка Техніка: Монотипія Розмір: 12 * 12 cm Розмір по рамі: 28 * 39 cm Рік роботи: 1982 Автор: Пінігін Володимир Багряне розпечене пекло, прагне затягнути душі у своє бездонне провалля. Архангел завжди веде бій із темрявою, що хоче охопити Всесвіт. У цій боротьбі є лиш один вихід - знищити зло із Землі, щоб вона знову засяяла любов'ю.$180.00 -
Quickview
Вавилонська вежа
Пінігін ВолодимирВид: Графіка Техніка: Монотипія Розмір: 12 * 12 cm Розмір по рамі: 28 * 39 cm Рік роботи: 1982 Автор: Пінігін Володимир Композиція твору передає давню історію, коли понад чотири тисячі років тому увесь людський рід спілкувався однією мовою. Земля Месопотамії приносила жителям свої щедрі дари. Від цього багацтва їхня пиха почала рости з кожним ярусом будівництва вежі, яка розсікала небеса. Повчальним покаранням їхній зазнаності, було змішання мов, яке Творець послав на нерозсудний люд. Так вежа залишилась недобудовано, а місто стало зватись Вавилоном.$180.00 -
Quickview
Марія Магдалина
Пікулицький БогданВид: Графіка Техніка: Авторська Розмір: 9 * 9 cm Розмір по рамі: 26 * 33 cm Рік роботи: 1997 Автор: Богдан Пікулицький Глибоко-емоційний портрет святої Марії Магдалини, автор виразно передав у стилі бароко. Вона присвятила своє життя слідуванню за Христом, була присутня при його Розп'ятті та була першою з людей, яка удостоїлася явлення Воскреслого Ісуса. М'які, графічні лінії, окреслюють вишукану драперію її вбрання. Марія піднесла руки до небес - вони тремтять від щирої, відданої молитви до Всевишнього.$260.00 -
Quickview
Музики
Остафійчук ІванВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 31 * 37 cm Розмір по рамі: 56 * 63 cm Рік роботи: 1968 Автор: Іван Остафійчук Серед могутніх гірських вершин по розлогих Карпацьких долинах - лунає дзвінка музика. Чарівний мотив, що утворився від пробудження лісу під милозвучним співом птахів, який лунає на фоні дзюркотіння кришталевої води (струмка). Талановиті та віртуозні музики, грають веселу пісню під супровід струн скрипки, дзвінких цимбалів і чарівних тонів флейти – мелодія інструментів зливається зі звуками природи воєдину - мелодію Карпат. Слухаючи цю традиційну карпатську мелодію, можна забрати з собою шматочок цієї величної землі – її вершини та долини, її сміх і печаль – усе це відчутно у кожній ноті, яку так майстерно зіграли музики.$510.00 -
Quickview
Наталка
Макаренко ВолодимирВид: Графіка Техніка: Авторська Розмір: 22 * 30 cm Розмір по рамі: 50 * 57 cm Рік роботи: 1973 Автор: Володимир Макаренко Перед нами повстає ніжний та водночас сором'язливий образ юної української дівчини, яка вбрана в традиційну одежину. Яскравими барвами та лаконічними формами автор оспівує жіночу індивідуальність. У ній поєднується молодість та проникливий замріяний погляд, який здатен зачарувати будь-яке крижане серце. Ця природня краса доповнюється квітковим головним убором, який додає витонченості та підкреслює духовність образу героїні твору.$470.00 -
Quickview
Апокаліпсис
Іванов СергійВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 40 * 30 cm Розмір по рамі: 62 * 55 cm Рік роботи: 2000 Тираж: 6/60 Автор: Іванов Сергій Автор майстерно занурює нашу увагу, у графічний світ символізму карт Таро. Кожен розклад - це визначеність та порядок. Кожна карта з двадцяти двох старших арканів освітлює події: минулого, теперішнього та майбутнього. В результаті їхнього з'єднання, вони утворюють Апокаліпсис - хаос до якого прагне будь-який існуючий спокій та порядок. Все це не настає миттєво, воно приходить з плином часу до логічного завершення. Та чи цей кінець стане початком нової ери для людства - залишається загадкою, котра дає так багато питань, і так мало відповідей.$500.00 -
Quickview
Адам і Єва
Іванов СергійВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 20 * 14 cm Розмір по рамі: 44 * 39 cm Рік роботи: 1993 Тираж: 2/36 Автор: Іванов Сергій Адам та Єва є нероздільною частинкою всесвіту, так як кожна деталь у ньому є абсолютною вершиною творіння. Вони є початком великого дерева життя, що в любові принесло плоди, один з яких продовжив людський рід. Так, нащадки їхнього сина Сифа з кожним разом з'являлися новим гіллям на дереві, котре проросло до роду Ноя та пережило Всесвітній потоп.$320.00 -
Quickview
Зародження
Іванов СергійВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 18 * 13 cm Розмір по рамі: 42 * 38 cm Рік роботи: 1994 Тираж: 7/36 Автор: Іванов Сергій Із піни морської, у часи богів, що правили на горі Олімп, народилась богиня неземної краси - Афродіта. Де лиш ступала вона, там розквітали квіти, та зліталися птахи. Ставши богинею краси та кохання, отримала чарівний пояс, одягаючи який жінка чи богиня могла закохати в себе будь-якого чоловіка. Саме цей пояс Афродіта передала Гері для того, щоб втихомирити гнів її чоловіка - Зевса. Чисельні святилища богині знаходились у багатьох місцях Греції — в Коринфі, Мессенії, на Кіпрі та Сицилії. Так як кривавих жертвопреношень вона не любила, до її храмів приносили у жертву троянди, яблука, гранати й мирти, також спалювали пахуче зілля. Її чаруюча врода підкорила не одне серце не тільки на Землі, а й на пантеоні богів.$320.00 -
Quickview
Ретро
Іванов СергійВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 18 * 13 cm Розмір по рамі: 41 * 36 cm Рік роботи: 1992 Тираж: 27/30 Автор: Іванов Сергій Натхненний львівською архітектурою автор, зображає сцену, оточену з двох боків високими балконами, які підтримуються монументальними фігурами Атлантів. Не дарма в грецькій мові слово "Атлант" має спільне походження зі словом "талант", натякаючи на важку ношу митців. Це розповідь про трупу, чия мета грати емоціями людей, зачарувуючи увагу випадкових перехожих. Неначе з сутінок інших епох, на сцену виходять лицедії. Публіка споглядає дійство, тремтить в неспокої, напруженні і захваті. Відчуття ледь стримуваного руху посилює активне драпіювання: тканина, здається, тремтить від вітру і враз шаль солістки зривається з плеч. Чотири види мистецтва - сценічне, архітектурне, образотворче та музичне, сплітаються у витонченій графічній композицї. Проводячи паралель з сьогоденням можна уявити, що кілька десятиліть тому музика та сценічне мистецтво були зовсім іншими. Зараз, згадуючи про це, ми вживаємо слово "Ретро".$320.00 -
Quickview
Весна
Іванов СергійВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 18 * 13 cm Розмір по рамі: 42 * 38 cm Рік роботи: 1992 Тираж: 6/30 Автор: Іванов Сергій Автор зображає пристрасний танок пір року у кругообігу природи, даруючи надію на відродження. Зима накриває все навколо сніговою периною, під якою ніжним солодким сном спить природа. І зрештою, в образі вродливої дівчини, в котрої з давніх давен люди просили щедрих дарів, повертається тепло. Прокидається прагнення до життя, перші підсніжники, пробиваючись крізь снігову перину, тягнуться до сонця. Згодом, на голих вітах дерев, розпускаються бруньки, з'являється листя, та врешті, приємний запах цвіту запаморочить голову. Робота зображає тісну взаємодію весни та зими, так як кожна пора року не починається у чіткі дати і хурделиця може неочікувано закружляти і після настання календарної весни.$320.00 -
Quickview
Вид на Керч
Пікен ТомасВид: Графіка Техніка: Хромографія Розмір: 41 * 17 cm Розмір по рамі: 64 * 41 cm Рік роботи: 1857 Автор: Пікен Томас Кримська війна (1853-56 рр) - одна з перших воєн, яка була детально змальована та висвітлена у фотографіях. Спеціально запрошені художники виконували замальовки в польових умовах – переважно аквареллю, часто в супроводі деталізованих начерків. Після завершення, як правило, їх перевіряв генерал, і, у разі схвалення, вони надсилалися в Лондон за допомогою офіційної військової поштової служби. Звідти роботу передавали військовому міністру, який передавав їх для особистої перевірки королеві Вікторії. Лише після цієї тривалої процедури - зображення нарешті передавали майстрам для створення літографії. Вид на Керч очима британського генерала Томас Пікен, зобразив з висоти Золотого кургану, що знаходиться на західній околиці міста біля шляху у Феодосію. Алтин-Оба - це три кам'яні склепи, що належали боспорській знаті. До нашого часу зберігся курган дуже погано, адже був розібраний в XIX столітті під час видобутку будівельного каменю.$560.00 -
Quickview
Ода архітектурі
Пікулицький БогданВид: Графіка Техніка: Автолітографія Рік роботи: 1977 Тираж: 6/21 Автор: Богдан Пікулицький Ода конструктивізму, зображена в графіці - це строгість, геометричність і монолітність. Архітектори намагалися слідувати принципам, визначених Ле Корбюзьє в 1920-х роках: стовпи-опори, плоскі дахи-тераси, вільне планування, стрічкові вікна, вільний фасад. Автор розмістив людину у центр композиції оточивши її лаконічною естетикою. Футуристичний метрополіс постійно розширюється і здіймається ввись.$520.00 -
Quickview
Князь Лев
Костирко ВолодимирВид: Графіка Техніка: Ліноріз Розмір: 15 * 24 cm Розмір по рамі: 37 * 46 cm Рік роботи: 1997 Тираж: 2/11 Автор: Володимир Костирко Профіль ще зовсім юного князя зображений у лінорізі в образі хижого звіра. Ефект певного дисонансу досягається завдяки поєднанню смутку на дитячому обличчі та шкурі могутнього лева, наче натякаючи нам на важку ношу майбутньої місії, непосильну такій молодій людині.$280.00 -
Quickview
Симеон Стовпник
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 57 * 114 cm Рік роботи: 2022 Тираж: 1/33 Автор: Олег Денисенко У творчості художника, часто можна зустріти релігійні мотиви. Симеон Стовпник - християнський святий, який провів 37 років у добровільній відмові від своєї волі, бажань і пристрастей, задля єднання з Богом. Демонструючи механічні крила, автор натякає нам, що навіть попри можливість злетіти, святий все одно дотримується своїх переконань. Симеону приходилося подолати багато спокус від злого духа, але глибока віра допомагала йому встояти.$3250.00