-
Quickview
Промисловий мотив
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 74 * 56 cm Розмір по рамі: 86 * 67 cm Рік роботи: 1977 Автор: Кецало Зеновій Перед глядачами розкривається вигляд на промисловий майданчик. Масивні сталеві балки і потужні металоконструкції складаються у геометричний ритм. Легкість та прозорість, характерна для акварелі, контрастує з зображеними конструкціями. Холодні мазки металевих відблисків та злами світло-тіні вздовж масивних арматур, що заповнюють практично весь формат, підкреслюють масштаби видовища, від якого перехоплює подих. Враховуючи манеру виконання та обрану кольорову гаму, можемо припустити, що митець не просто втілює реалістичний мотив, а водночас інтерпретує побачене, задаючи йому власних вражень та захоплення естетикою індустріальності.$840.00 -
Quickview
Вугільна піч
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 74 * 56 cm Розмір по рамі: 86 * 67 cm Рік роботи: 1977 Автор: Кецало Зеновій У своєму творі митець демонструє досягнення людської цивілізації. Індустріальний мотив набув великого поширення із вибухом технічного прогресу на зламі XIX та XX століть. Проте автор поданої роботи не просто фіксує специфіку простору, а надає сюжету певної психологічності. Складна геометрія конструкцій навантажує композицію та чинить емоційний вплив на глядача. Автор втілює нічний час доби, єдиним джерелом світла слугують діблиски вогню, котрі автор використовує як кольорові акценти на фоні похмурого середовища. Глянцева сталь вугільної печі по центру, ніби дзеркало, відбиває світло різнобарвних ламп. Вона виділяється з тьмяного середовища та втілює серце композиції.$840.00 -
Quickview
Замок Вітре
Кричевський МиколаВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 35 * 26 cm Розмір по рамі: 51 * 43 cm Рік роботи: 1936 Автор: Микола Кричевський За допомогою лаконічних засобів митець втілює літній сюжет: перед нами розкривається широка панорама із виглядом на замок. Впродовж свого творчого шляху Микола Кричевський часто замальовував різноманітні куточки Європи, зокрема, Франції. На майже прозорому акварельному тлі догори здіймаються вежі середньовічного замку міста Бретань. Легким графічним контуром митець виокремлює із середовища найважливіші деталі. Дещо уривчастий характер етюду свідчить про те, що важливим для автора було зафіксувати моментальне враженя від побаченого. Натомість, документальне відтворення реальності виступило в поданій роботі другорядним. Сюжет пройнятий щирим захопленням, що сформувалося в автора у подорожі старою Європою.$1370.00 -
Quickview
Канни
Кричевський МиколаВид: Графіка Техніка: Акварель Розмір: 20 * 27 cm Розмір по рамі: 36 * 44 cm Рік роботи: 1934 Автор: Микола Кричевський Улюбленим заняттям митця впродовж усього творчого шляху було етюдування. Перед нами представлений твір, що був виконаний на одній із таких вуличних сесій. Автор розкриває пейзаж на затишне середземноморське побережжя. Із густої зелені, що вкриває пагорби, виринають поодникі дахи місцевої архітектури. Яскрава теракота черепиці вдало контрастує зі середовищем, створюючи ефектні акценти, що підкреслюють атмосферу пори року. Кричевський майстерно використовує акварель, завдяки чому виникає ефект наповненого повітрям пейзажу. Аби надати певної різкості об'єктам, митець промальовує деталі за допомогою графічної техніки. Будучи послідовником постімпресіонізму, живописець прагне не так до зображення естетики, а її впливу на особистість. Позбавлена надлишку деталей, акварель Миколи Кричевського вказує на найважливіше - духовний стан людини під впливом прекрасного.$1350.00 -
Quickview
Карта Угорщини, Польщі, Литви, Русі, Волощини та Болгарії
Мюнстер СебастьянВид: Графіка Техніка: Дереворит Розмір: 36 * 32 cm Розмір по рамі: 54 * 51 cm Рік роботи: 1578 Автор: Себастьян Мюнстер Карта була видана у 1578 році в Базелі (Швейцарія). Назву карти розміщено у верхній частині карти рукописним шрифтом. Територія України розташована до верхів'я лівих приток Дніпра. На правому березі Дніпра позначені міста: Київ, Черкаси, Звеногород та інші. Між Черкасами і Києвом показаний Чорний ліс. На західних землях показані річки: Дністер і Бог (Південний Буг); міста: Тисмениця, Коломия, Снятин, Чернівці, Львів, Городок тощо. Умовні позначення населених пунктів, лісових масивів, рельєфу художньо оформлені. Гідрографічна мережа зорбажена детально та рясно. Зразком для створення мапи була карта Polonia et Ungaria nova tabua, що належить до видань Географії Птолемея, котру видавав Себастьян Мюнстер. Карта входить у атлас "Україна на стародавніх картах", Том 1, ст. 50-51$1200.00 -
Quickview
Повне зібрання “Lwow autolitografie”
Добровольський ОдоВид: Графіка Техніка: Автолітографія Розмір: 27 * 39 cm кожної Рік роботи: 1914-1915 Автор: Одо Добровольський Зібрання зображень Львова з однойменною назвою побачило світ у проміжку 1914-1915 років. Час публікації збігається із періодом російської окупації Галичини та Буковини під час Першої світової війни. Враховуюючи такий буремний історичний контекст, видання має особливе документальне та мистецьке значення. Колекція літографій міста Лева належить до періоду піку кар'єрного шляху митця та вирізняються особливим поєднанням технічної точності та харизматичного антуражу сюжетів. Як свідчать історичні джерела, окупаційна влада намагалася нав'язати московські порядки, що відбилося і на завнішньому вигляді Львова: поява ворожих стягів та вивісок російською мовою, перейменування вулиць, та, навіть, намагання змінити лівосторонній рух транспорту на правосторонній. На літографіях Одо Добровольського Львів застиг у тому вигляді, яким його пам'ятали мешканці до війни. На більшості робіт колекції місто зображене у вечірній напів темряві. Випадково чи навмисне, автор навіює глядачам асоціації між часом доби та суспільними настроями: послідовним продовженням ночі є повернення ранкового сонця - миру до окупованого Львова. Акцентним, найбільш опрацьованми елементами на літографіях виступають не люди, не транспорт на дорогах, а велична архітектура різних епох. Перші ж представлені зовсім схематично та невиразно. Аналізуючи подану ієрархію, можна виділити основну думку: місто - це непохитна фортеця, що здіймається крізь епохи, і будь-які лиха, що приносять люди, не мають на нього впливу, адже на відрізку історії вони є зовсім незначущими і тимчасовими. "Ars longa, vita bravies" - "Мистецтво вічне, життя коротке" - афоризм Гіппократа, що вдало підкреслює загальну ідею колекції. Цікаво, що і цей вислів трапляється на стінах львівських кам'яниць, проте це вже зовсім інша історія.$7500.00 -
Quickview
Флора
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 30 * 30 cm Рік роботи: 2024 Тираж: 7/33 Автор: Олег Денисенко Образ натхненний стилістикою італійської кераміки Дерути, якій притаманне багатство плетених портретних мотивів. У центрі композиції - молода Флора - богиня квітів, врожаю та весни. В її вінок вплетені ромашки, що є символом чистоти, невинності і ніжності. Монохромний задній план контрастує зі світлою і оживленою кольором фігурою і може нагадувати поле, на якому і відбувається цикл від проростання зернятка до появи плодів. Флора ще з давньоримських часів символізує родючість, достаток та породження нового життя.$960.00 -
Quickview
Носоріг
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 50 * 40 cm Рік роботи: 2024 Тираж: 4/33 Автор: Олег Денисенко Графік втілює відомий твір Альбрехта Дюрера. Поява у 1515 році носорога у Європі, сколихнула континент, адже раніше цю тварину пов'язували з міфологією античності. Першому носорогові судилося стати власністю короля Португалії, а потім - дарунком Папи. Однак в дорозі до Італії корабель зазнав аварії. Далі його історія невідома. Сумнозвісна доля тварини посіяла ще більший розголос. Частково через це "Носоріг" Дюрера отримав особливу популярність. Цікаво, що сам автор ніколи не бачив носорога, уявлення про його вигляд художник отримав завдяки листуванням різних людей, які він мав можливість досліджувати. Міцні пластини, що нагадують лицарські лати, додатковий ріг на спині, вкриті лускою ноги і плямистий візерунок - все це підсилює відчуття казковості, навіяної описами та інтерпретаціями очевидців. Попри значні неточності та певну фантазійність, зображення тривалий час вважалося достовірним. Повертаючись до сучасності, а саме, творчості Олега Денисенка, слід зазначити, що повернення до "старого мистецтва" є характерним в його візії. Завдяки застосуванню техніки гесографії - унікального запатентованого підходу автора - ренесансний твір набув нового звучання.$1200.00 -
Quickview
В саду троянд
Пухінда НаталіяВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 50 * 40 cm Розмір по рамі: 61 * 51 cm Рік роботи: 2016 Автор: Наталія Пухінда Перед нами представлено ліричний натюрморт. Повновиді бутони троянд на делікатних гілках спадають на східну драперію. Мотив літнього настрою вдало доповнюють екзотичні фрукти. Акцентним елементом виступає мандарин, що привертає увагу не лише візуально, але й за змістом. Непомилково художниця зображує недочищений плід, адже таким чином вона, немов, натякає на присутність невидимої дійової особи, що тільки-но залишила фрукт на піалі. Також варто звернути увагу на філігранну деталізацію та натуралістичність зображення. Гармонійно побудована композиця створює враження наповненого повітрям простору. Бачимо майже сюрреалістичний момент: візерунки на тканині поступово тануть у глибину і, наче, розчиняються у гущавині саду. Мисткиня демонструє символічну картину особливого єднання природного та рукотворного. Під час перегляду погляд, немов, тане у плетиві арабесків, що нанавіює атмосферу ладу та умиротвореності.$1160.00 -
Quickview
Кривчицька церква у Львові
Кецало ЗеновійВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 30 * 40 cm Розмір по рамі: 50 * 60 cm Рік роботи: 1969 Автор: Кецало Зеновій З майже документальною точністю графік змальовує церкву Святого Миколая у Шевченківському гаю. За допомогою техніки деревориту майстерно передано характер, фактуру фасаду та навколишнього середовища. Так, нашим очам відкривається неймовірної краси бойківський храм XVIII століття. Помітно, що автор виокремлює із середовища будівлю, надаючи їй інтенсивнішої фактури. Робить він це не випадково. На початку ХХ століття ця церква була перевезена із села Кривки (Бойківщина) до Львова та стала однією з перлин міста. За участі мистецтвознавця Михала Драгана та Митрополита Андрея Шептицького храм був врятований від руйнування і збережений на новому місці. Саме церква Миколи стала головним храмом Лаври св. Йоана Хрестителя Студійського Уставу, яку заснував митрополит у 1927 році, а згодом архітектурна пам'ятка стала першим експонатом музею під відкритим небом, який сьогодні ми називаємо "Музеєм народної архітектури та побуту імені Климентія Шептицького".$430.00 -
Quickview
Каплиця Боїмів
Скандаков ЮрійВид: Живопис Техніка: картон, олія Розмір: 50 * 40 cm Розмір по рамі: 77 * 67 cm Рік роботи: 1987 Автор: Юрій Скандаков Представлений живописний твір зображує фрагмент пам'ятки сакральної архітектури Львова - Каплицю Боїмів. Як німий свідок історії, споруда, немов виринає із туману минулого, демонструючи грандіозність і велич своєї епохи. Майстерним мазком та влучними тональними нюансами, художник підкреслює витонченість скульптурного оздоблення, виконаного у стилі пізнього ренесансу. Стримана гама тьмяних відтінків надає сюжету загадкової містичності, а мерехтливі проблиски світла, що виходять з-поміж масивних фасадів, наче розгортають куліси минулого і дають новий початок відліку часу, який закарбувався у монументальному камені архітектури.$1640.00 -
Quickview
Кармелітів босих
Скандаков ЮрійВид: Живопис Техніка: полотно, олія Розмір: 50 * 70 cm Розмір по рамі: 60 * 80 cm Рік роботи: 1989 Автор: Юрій Скандаков На одному з мальовничих пагорбів Львові, біля Порохової вежі, височить церква Святого Михайла. Відома всім львів'янам барокова споруда помітно виділяється з-поміж місцевості. Високі шпилі і башти здіймаються вгору, пронизуючи небо. Фасад костелу площинно залитий ясним промінням західного сонця. Пластика екстер'єрного декору, різьблені карнизи та арки, влучно передані тіньовими нюансами пастельної палітри. Багатошаровість композиції надає враження просторовості та глибини, а чітко пропрацьовані контури дерев, розташовані на передньому плані, об'єднують архітектурно-ландшафтний ансамбль у цілісний живописний образ, який митець віртуозно відтворює на полотні.$2440.00 -
Quickview
Старий Львів
Скандаков ЮрійВид: Живопис Техніка: полотно, акрил Розмір: 60 * 70 cm Розмір по рамі: 77 * 87 cm Рік роботи: 2005 Автор: Юрій Скандаков В експресивній манері митець втілює урбаністичний пейзаж. Міський краєвид зображає вулицю Федорова, що належить до історичного центру Львова. За старовинною забудовою видніється дзвінниця церкви Святого Андрія. Холод покритих патиною кам'яниць контрастує із палкими променями сонця. Вони поступово заповнюють ранкове місто, яке щойно прокинулося після рясного дощу. По автетичній бруківці поодиноко крокують перші міщани. Палітрою яскравих барв та широким розмахом пензля художник фіксує дух міста, яке живе у власному ритмі та у сплетінні історичного минулого і динамічного сьогодення.$2760.00 -
Quickview
Гуси
Баляс ВолодимирВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 61 * 45 cm Розмір по рамі: 89 * 75 cm Рік роботи: 1972 Автор: Баляс Володимир Стилізовані фігури птахів формують пластичну декоративну структуру. Лінії спрямовані до центру композиції, повторюють рух потоків повітря, завдяки чому виникає враження матеріальності середовища. Автор зображує гармонійно збалансовану композицію, у якій оспівує естетитику нерукотворних форм, їхнього характеру, ритміки та динаміки. У залежності від індивідуального сприйняття глядачем поданий сюжет можна трактувати по-різному. Політ птахів виступає поетичним втіленням швидкоплинності буття. Так, гуси - перелітні птахи, тому їхній вирій віщує завершення природнього циклу. Проте, здавалося б, за сумним мотивом глибоко криється надія: час циклічний, а тому після зими птахи повернуться. І їхній приліт стане предвістям весняного пробудження.$950.00 -
Quickview
Ангел над містом
Пікулицький БогданВид: Графіка Техніка: дошка, левкас, гуаш, акрил Розмір: 33 * 17 cm Розмір по рамі: 57 * 41 cm Рік роботи: 1986 Автор: Богдан Пікулицький Образ ангела, який пролітає над містом, несе у собі значення небесної опіки, захисту та надії. Обравши модерну стилізацію, художник втілює власну інтерпретацію символічного сюжету. Над лаконічною геометрією архітектури, площинно простягаються крила, осягнувши собою весь горизонт. Логічну горизонталь продовжує витягнута рука ангела, зображена іконографічним жестом. Світлий лик Охоронця м'яко виступає поміж контрастних лінійних площин.$780.00 -
Quickview
Я з серцем
Мозиль СоломіяВид: Графіка Техніка: Змішана Розмір: 24 * 32 cm Розмір по рамі: 41 * 50 cm Тираж: 5/7 Рік роботи: 2014 Автор: Соломія Мозиль В гострій манері штриха авторка зображує психологічну стилізацію портрета. Для втілення свого твору обрала змішану техніку - лінорит та аплікацію. Завдяки тональному рішенню образ немов поринає у пітьму. У нижній частині композиції авторка розміщує акцент у вигляді яскравої жовтої плями, що виступає не лише візуальним прийомом, а й несе у собі смислове значення. Авторка виділяє місце, де розміщене серце фігури, тим самим, поглиблюючи чуттєвість сюжету. Тема, яку розгортає художниця, потребує особистісного аналізу. Лише шляхом роздумів над власним досвідом можна розкрити об'ємне послання художниці, вкладене у лаконічну форму ліногравюри.$150.00 -
Quickview
Лише з головою
Мозиль СоломіяВид: Графіка Техніка: Змішана Розмір: 24 * 28 cm Розмір по рамі: 41 * 50 cm Тираж: 5/7 Рік роботи: 2014 Автор: Соломія Мозиль Художниця вдається до експресивних прийомів, щоб передати психологічу напругу у зображенні. Завдяки контрасту тону і кольору, фігура здається "вирізаною" зі середовища. Аплікативним акцентом авторка виділяє голову героя, наштовхуючи глядача на спектр гострих емоцій. Що позначає червона пляма, котра виринає з-під темних штрихів: тривогу, гнів, біль чи, навпаки, щось протилежне? Сюжети Соломії Мозиль наповнені глибокою психологічністю, тому, зокрема, ця композиція потребує аналізу глядача тет-а-тет. Лише виходячи з індивідуального досвіду та породжених ним асоціацій, глядач може розшифрувати приховане повідомлення мисткині.$150.00 -
Quickview
Похід Гномиків №24
Сорока БогданВид: Графіка Техніка: Кольоровий лінорит Розмір: 17 * 21 cm Розмір по рамі: 36 * 41 cm Тираж: 38/50 Рік роботи: 2004 Автор: Сорока Богдан Михайлович Ансамбль скрипалів крокує центральними вулицями Львова. Видніється вежа Корнякта, проглядається Успенська церква. Тонкий графічний контур влучно підкреслює вирази обличчя персонажів. Музиканти розважливо переглядаються, в очікуванні спільного виступу. Яскрава палітра кольорів передає відчуття легкості і невимушеності, а геометрична стилізація і контраст відтінків, задають композиції ритму музики, яка от-от заграє.$870.00 -
Quickview
Похід Гномиків №2
Сорока БогданВид: Графіка Техніка: Кольоровий лінорит Розмір: 17 * 21 cm Розмір по рамі: 36 * 41 cm Тираж: 49/50 Рік роботи: 2001 Автор: Сорока Богдан Михайлович У графічній композиції автор передставляє глядачам струнний дует. За допомогою жвавої кольорової палітри він підкреслює настрій мелодії, що виривається з-під смичків музикантів. Акцентний червоний в поєднанні з зеленим та жовтим передає легкість та життєрадісність сюжету, а виразний чорний контур єднає деталі у цілісну композицію. Прямий штрих відображає виразність характеру персонажів. Смілива стилізація реальності навіює асоціації з етнічним мистецтвом. У багатьх своїх роботах художник бере за мотив народне та надає йому нової форми і сучасного трактування. У поданій роботі митець вдало трансформує момент виконання мелодії в чарівне візуальне враження.$870.00 -
Quickview
Похід Гномиків №1
Сорока БогданВид: Графіка Техніка: Кольоровий лінорит Розмір: 17 * 21 cm Розмір по рамі: 36 * 41 cm Тираж: 31/50 Рік роботи: 2001 Автор: Сорока Богдан Михайлович Ліногравюрам серії "Похід гномиків" притаманна алегоричність та тонка іронія. Персонажі твору постають у вигляді чудернацьких музик, наділених живими людськими емоціями. У химерних гримасах зчитуються і веселощі, і заздість, і страх, і розгубленість. Автор розмірковує над питаннями специфіки людської поведінки, співіснування, так званої "соціальної гри", яку він метафорично подає як гру на музичних інструментах. Завдяки співставленню різких геометричних форм, композиція набуває динаміки. А барвисті плями, які чергуються у певній послідовності, наче відтворюють ритм мелодії, яку виконують музиканти.$870.00 -
Quickview
Початок
Чаришніков ЮрійВид: Графіка Техніка: Літографія Розмір: 43 * 37 cm Розмір по рамі: 66 * 62 cm Тираж: 10/25 Рік роботи: 1989 Автор: Чаришніков Юрій В авторській графічній манері художник зображує промовистий сюжет. Стрімке скорочення лінійної перспективи веде до відкритого проходу, звідки виходить світло. Це світло і є вихідною точкою сюжету, пронизує всю композицію, даючи натяк на нове життя та початок нового шляху. У глибині складних форм проглядаються асоціативні пробрази матері і батька, об'єднані у геометричній структурі. Взаємодія прямих і округлих фігур задає твору хаотичної динаміки та занурює глядача у бурхливий вир, де немає місця минулому, а невідоме дає дорогу майбутньому.$550.00 -
Quickview
Муха-Цокотуха
Чаришніков ЮрійВид: Графіка Техніка: Літографія Розмір: 22 * 25 cm Розмір по рамі: 41 * 47 cm Рік роботи: 1982 Автор: Чаришніков Юрій Свого часу Юрій Чаришніков отримав пропозицію співпраці від львівського видавництва "Каменяр". Художнику було запропоновано зайнятися ілюстрацією. Серед поданих творів митець зосередив увагу на казках Корнія Чуковського «Муха-Цокотуха» та «Тарганисько». В поданій ілюстрації автор зображує мить звільнення мухи із полону павука. У центральній частині героїчно здіймає крила рятівник мухи - комар. Зі схованок визирають перелякані очі комах, що завітали на свято, та невдовзі гості вилізуть святкувати перемогу добра. Нетиповість творчого підходу полягала у повній відмові від кольорового зображення, що притаманне дитячій ілюстрації. За відсутності кольору, йому вдається передати найтонші тональні градації, вселяючи у глядача віру в реалістичність зображення. Чаришніков живе у своєму світі, його приваблюють теми "ненормальності", завдяки чому його візуальному слову паритаманний неповторний стиль.$310.00 -
Quickview
Підгірський краєвид
Обаль ПетроВид: Живопис Техніка: Картон, олія Розмір: 25 * 25 cm Розмір по рамі: 55 * 55 cm Рік роботи: 1926 Автор: Обаль Петро Павлович В етюдній манері автор втілює пейзажний сюжет. Колорит складних приглушених відтінків викликає відчуття приємного спокою. Промовистий живописний мазок виразно окреслює площини пагорбів та задає твору плановості і глибини. Химерні схили плавно виступають з-за небокраю, додають композиції свіжої динаміки. Напівпрозорі мазки, якими промальована ясна небесна блакить, створюють враження меланхолійної вібрації, що застигла у повітрі. Ця ілюзія дозволяє глядачеві відчути особливу гармонію, коли час зупиняється в миті величі природи.$1400.00 -
Quickview
Собор
Гуцалюк ЛюбославВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 46 * 61 cm Розмір по рамі: 67 * 82 cm Рік роботи: 1963 Автор: Гуцалюк Любослав Нашим очам відкривається величний фасад готичного храму. Бачимо, що автор навмисне уникає реалістичного опису архітектури. Натомість, він виокремлює серед загалу те, що позбавлено матеріальності - емоцію. Здається, що час у сюжеті перетікає прямо зараз. Ми стаємо свідками перебігу епох, що залишили свій відбиток на стінах будівлі. Активне письмо митця та внесені ним яскраві акценти дають відчуття, що історія картини не завершена, а перебуває у процесі розвитку. Зафіксована реальність є унікальною, адже щоразу здаватиметься нам трохи інакшою.$2980.00 -
Quickview
За читанням
Кабелло-ЛассальВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 46 * 56 cm Розмір по рамі: 74 * 84 cm Рік роботи: 1868 Автор: Кабелло-Лассаль Каміль Леопольд Посеред розкішної кімнати у світлі сонця, яке відбивається в золотому оздобленні інтер'єру, зручно присіла у велике крісло маленька дівчинка. Її ніжна сукня переливається безліччю відтінків, вишита оздоба якої передає розкішний шарм тодішньої французької моди. Автор порівнює красу головної героїні з цвітінням квітів, на які спрямований її погляд. Майстерне живописне відтворення деталей відображає мотив дитячої безтурботності, в якому тендітний та водночас елегантний образ юної панянки, постає перед нами у домашньому французькому затишку другої половини XIX століття.$16500.00 -
Quickview
Хода диктатора
Пінігін ВолодимирВид: Графіка Техніка: Літографія Розмір: 34 * 60 cm Розмір по рамі: 62 * 90 cm Тираж: 13/25 Рік роботи: 1990 Автор: Пінігін Володимир Погляд притягує авторське втілення головного героя сюжету: з-під важких обладунків видніються кістляві кінцівки, схожі на лапи птиці. Пастуший костур вказує на провідну роль фігури. Обабіч можна спостерігати дрібні постаті послідовників диктатора: їхні безокі обличчя розтягнулися у хижій посмішці. У композиції автор змальовує реалії тотаталітарного режиму: вождь-старець, оточений паразитуючими прислужниками, рухає систему в нікуди. Завдяки майстерній деталізації нас не покидає враження, що важке тіло диктатора ось-ось розпадеться на дрібні частини, адже час невблаганний і, наче корозія, підточує силу його влади. Дрібні частини колись великого механізму, зовсім скоро поховають під собою облуд та підлабузників, й уся ця система зникне з лиця землі, наче страшний сон. А згодом на руїнах народиться щось зовсім нове - епоха свободи та вільнодумства.$550.00 -
Quickview
Pax Ucrainica
Гордійчук ВалентинВид: Живопис Техніка: Картон, гуаш Розмір: 30 * 45 cm Розмір по рамі: 57 * 74 cm Рік роботи: 2013 Автор: Гордійчук Валентин В контрастній композиції ми можемо побачити образ поневоленої державності. Зображення сповнене символічних деталей, що у карикатурному світлі показують загарбників, які у різні часи панували над Україною. Автор змальовує їхні справжні обличчя, надаючи зооморфної подоби. Глядач може помітити яскраве протиставлення полюсів влади: московського царату та польської монархії. Поміж цим усім, однією з панівних ланок виступають жиди, котрі, задопомогою хитрості та пристосуванства, бажають утримати і свій важіль впливу у суспільстві. Гострого сарказму сюжету надають фігури переднього плану - козаки, запряжені у ярма, наче тримають на своїх плечах тяжку місію державотворення, в той час, як правителі різних держав займаються міжусобними війнами за ласий шматок.$910.00 -
Quickview
Катерина
Гордійчук ВалентинВид: Живопис Техніка: Картон, гуаш Розмір: 30 * 45 cm Розмір по рамі: 65 * 79 cm Рік роботи: 2010 Автор: Гордійчук Валентин Мотив представленого твору та образи, що покладені в його основу - це сучасна рефлексія Валентина Гордійчука на відому поему Тараса Шевченка "Катерина", у якій підіймаються національна та соціальна проблематики. У центрі композиції автор відобразив матір із дитям. Він співчуває героїні твору, буквально іконізує її. Катерина постає перед нами знедоленою та відкинутою найріднішими людьми. Художник проводить паралель між понівеченою долею дівчини та наругою московщини над Україною. Незважаючи на трагічну розв'язку у творі Шевченка митець у сьогоднішньому зображенні, надає уже жінці-матері - особливу символічну надію, що пройдений нею тернистий шлях, приведе її до світлого відродження та безперечно справедливого звільнення від вікового гніту.$840.00 -
Quickview
Байкерка
Палій ІгорВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 90 * 70 cm Рік роботи: 2023 Автор: Ігор Палій Динамічна композиція полотна є втіленням швидкості, впевненості та рівноваги. Головна героїня твору зображена у елегантному русі на холодному сталевому коні. Посеред металевого блиску дівчина проживає свою жагу до свободи. Кожна деталь втілює мить незабутнього та палкого вибуху енергії в довгій дорозі. Яскрава палітра та поєднання ніжності і брутальності закликають глядача до свого невпинного руху по крутих, непередбачуваних серпантинах життя.$2500.00 -
Quickview
Аромат пристрасті
Пухінда НаталіяВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 40 * 50 cm Розмір по рамі: 53 * 63 cm Рік роботи: 2021 Автор: Наталія Пухінда У центрі вишуканої композиції зображена біла ніжність у вечірньому передчутті. П'янкий аромат свіжозрізаних тюльпанів, дурманить й без того закохану душу. Довгоочікувана зустріч дарує відчуття інтриги й таємниці. Ці тендітні квіти та незабутній вечір назавжди увіковічнились на полотні.$720.00 -
Quickview
Двохликий Сфінкс
Пінігін ВолодимирВид: Графіка Техніка: Літографія Розмір: 47 * 40 cm Розмір по рамі: 80 * 74 cm Тираж: 12/15 Рік роботи: 1989 Автор: Пінігін Володимир У давніх переказах, дружина Зевса Гера послала Сфінгу (Сфінкса) до міста Фіви у Греції, де вона загадувала усім містянам загадку: «Хто вранці ходить на чотирьох ногах, опівдні на двох, увечері на трьох?». Хто ж не розгадував її - були знищені. Одного разу грецький цар Фівів Креонт пообіцяв тому, хто позбавить місто від Сфінги, віддати царство і руку власної сестри Іокасти. Цю загадку розгадав Едіп, сказавши: «Людина в дитинстві, зрілості та старості». Почувши це, Сфінга кинулася із високої скелі в глибини моря. Символізм твору розкриває тему дуалізму обставин та двох протилежностей міфічного героя. З одного боку це кровожерлива істота, а з іншого - заручниця цього образу.$670.00 -
Quickview
Музики
Остафійчук ІванВид: Графіка Техніка: Лінорит Розмір: 31 * 37 cm Розмір по рамі: 56 * 63 cm Рік роботи: 1968 Автор: Іван Остафійчук Серед могутніх гірських вершин по розлогих Карпацьких долинах - лунає дзвінка музика. Чарівний мотив, що утворився від пробудження лісу під милозвучним співом птахів, який лунає на фоні дзюркотіння кришталевої води (струмка). Талановиті та віртуозні музики, грають веселу пісню під супровід струн скрипки, дзвінких цимбалів і чарівних тонів флейти – мелодія інструментів зливається зі звуками природи воєдину - мелодію Карпат. Слухаючи цю традиційну карпатську мелодію, можна забрати з собою шматочок цієї величної землі – її вершини та долини, її сміх і печаль – усе це відчутно у кожній ноті, яку так майстерно зіграли музики.$510.00 -
Quickview
Наталка
Макаренко ВолодимирВид: Графіка Техніка: Авторська Розмір: 22 * 30 cm Розмір по рамі: 50 * 57 cm Рік роботи: 1973 Автор: Володимир Макаренко Перед нами повстає ніжний та водночас сором'язливий образ юної української дівчини, яка вбрана в традиційну одежину. Яскравими барвами та лаконічними формами автор оспівує жіночу індивідуальність. У ній поєднується молодість та проникливий замріяний погляд, який здатен зачарувати будь-яке крижане серце. Ця природня краса доповнюється квітковим головним убором, який додає витонченості та підкреслює духовність образу героїні твору.$470.00 -
Quickview
Вершник
Дерегус МихайлоВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 60 * 45 cm Розмір по рамі: 72 * 57 cm Рік роботи: 1960-ті Автор: Михайло Дерегус Під час лютих морозів та диких вітрів, крізь хуртовину мчить Воїн Армії УНР, який прямує по широтах рідної землі, щоб вступити у бій за відновлення державності. В українському фольклорі - образи коня і воїна-козака щільно переплітаються, вони перебувають у особливому зв'язку. В культурі сформувалося побратимське ставлення до тварини, що підтверджують навіть літописи XVIІ століття: "Важко знайти що-небудь більш органічніше, аніж союз козака і коня, хіба що мати з немовлям можуть посперечатися з оним". Така взаємодія не залишає ворогу ніяких шансів. Автор майстерно передає динаміку войовничості, швидкості та волелюбності, вірність та відданість до останнього подиху. З’являється впевненість у майбутній і остаточній перемозі.$2080.00 -
Quickview
Львівський етюд
Скандаков ЮрійВид: Живопис Техніка: Картон, олія Розмір: 40 * 30 cm Розмір по рамі: 62 * 49 cm Рік роботи: 1961 Автор: Юрій Скандаков Мандруючи звивистими вуличками у пошуку нового нетуристичного маршруту, автор звертає увагу на казковий маєток. Впізнавана вілла у мальовничому куточку викликає безмежне зацікавлення. Здавалося б, робота пробуджує спогади, які ведуть нас по всіх вулицях міста. Закарбований художником будинок - назавжди залишиться в історії, як теплий та залитий світлом дім, де за дверима зберігаються унікальні історії життя та закриті від усіх таємниці.$850.00 -
Quickview
Портрет Аксініна
Чаришніков ЮрійВид: Графіка Техніка: Папір, акварель Розмір: 16 * 20 cm Розмір по рамі: 36 * 42 cm Рік роботи: 1968 Автор: Чаришніков Юрій У 1968 році, під час навчання в Українському поліграфічному інституті імені І. Федорова, юний Юрій Чаришніков пише портрет свого близького друга Олександра Аксініна, який також у той період навчається у цьому виші. Будучи студентом, Олександр розмірковував над своїм майбутнім. Чоловік у військовій формі тягарем стоїть над юнаком, відволікаючи його від студентського життя та книг, які так обожнював вивчати Аксінін. Згодом, у період з травня 1973 по травень 1974, Аксінін таки пройшов військову службу спочатку у Бродах, а потім у Львові, де брав участі в оформленні експозицій Музею історії військ.$380.00 -
Quickview
Осінь в місті
Варення МиколаВид: Живопис Техніка: Картон, олія Розмір: 50 * 40 cm Розмір по рамі: 62 * 53 cm Рік роботи: 1988 Автор: Микола Варення Тихими повільними кроками осінь ступає поміж міських будинків, розфарбовуючи зелене листя у багряні та жовтогарячі барви. Сади очікують дбайливих рук власників, що невдовзі зберуть врожай. Сонячні промені вже не обпікають, а ніжно гріють душу та тіло. Пора навіює романтику та натхнення. Автор зображає зміни, ввикористовуючи яскраву та життєрадісну палітру, розвіюючи мінорну задуму.$520.00 -
Quickview
Адам і Єва
Іванов СергійВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 20 * 14 cm Розмір по рамі: 44 * 39 cm Рік роботи: 1993 Тираж: 2/36 Автор: Іванов Сергій Адам та Єва є нероздільною частинкою всесвіту, так як кожна деталь у ньому є абсолютною вершиною творіння. Вони є початком великого дерева життя, що в любові принесло плоди, один з яких продовжив людський рід. Так, нащадки їхнього сина Сифа з кожним разом з'являлися новим гіллям на дереві, котре проросло до роду Ноя та пережило Всесвітній потоп.$320.00 -
Quickview
Зародження
Іванов СергійВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 18 * 13 cm Розмір по рамі: 42 * 38 cm Рік роботи: 1994 Тираж: 7/36 Автор: Іванов Сергій Із піни морської, у часи богів, що правили на горі Олімп, народилась богиня неземної краси - Афродіта. Де лиш ступала вона, там розквітали квіти, та зліталися птахи. Ставши богинею краси та кохання, отримала чарівний пояс, одягаючи який жінка чи богиня могла закохати в себе будь-якого чоловіка. Саме цей пояс Афродіта передала Гері для того, щоб втихомирити гнів її чоловіка - Зевса. Чисельні святилища богині знаходились у багатьох місцях Греції — в Коринфі, Мессенії, на Кіпрі та Сицилії. Так як кривавих жертвопреношень вона не любила, до її храмів приносили у жертву троянди, яблука, гранати й мирти, також спалювали пахуче зілля. Її чаруюча врода підкорила не одне серце не тільки на Землі, а й на пантеоні богів.$320.00 -
Quickview
Ретро
Іванов СергійВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 18 * 13 cm Розмір по рамі: 41 * 36 cm Рік роботи: 1992 Тираж: 27/30 Автор: Іванов Сергій Натхненний львівською архітектурою автор, зображає сцену, оточену з двох боків високими балконами, які підтримуються монументальними фігурами Атлантів. Не дарма в грецькій мові слово "Атлант" має спільне походження зі словом "талант", натякаючи на важку ношу митців. Це розповідь про трупу, чия мета грати емоціями людей, зачарувуючи увагу випадкових перехожих. Неначе з сутінок інших епох, на сцену виходять лицедії. Публіка споглядає дійство, тремтить в неспокої, напруженні і захваті. Відчуття ледь стримуваного руху посилює активне драпіювання: тканина, здається, тремтить від вітру і враз шаль солістки зривається з плеч. Чотири види мистецтва - сценічне, архітектурне, образотворче та музичне, сплітаються у витонченій графічній композицї. Проводячи паралель з сьогоденням можна уявити, що кілька десятиліть тому музика та сценічне мистецтво були зовсім іншими. Зараз, згадуючи про це, ми вживаємо слово "Ретро".$320.00 -
Quickview
Весна
Іванов СергійВид: Графіка Техніка: Офорт Розмір: 18 * 13 cm Розмір по рамі: 42 * 38 cm Рік роботи: 1992 Тираж: 6/30 Автор: Іванов Сергій Автор зображає пристрасний танок пір року у кругообігу природи, даруючи надію на відродження. Зима накриває все навколо сніговою периною, під якою ніжним солодким сном спить природа. І зрештою, в образі вродливої дівчини, в котрої з давніх давен люди просили щедрих дарів, повертається тепло. Прокидається прагнення до життя, перші підсніжники, пробиваючись крізь снігову перину, тягнуться до сонця. Згодом, на голих вітах дерев, розпускаються бруньки, з'являється листя, та врешті, приємний запах цвіту запаморочить голову. Робота зображає тісну взаємодію весни та зими, так як кожна пора року не починається у чіткі дати і хурделиця може неочікувано закружляти і після настання календарної весни.$320.00 -
Quickview
Міський натюрморт
Кумановський МиколаВид: Живопис Техніка: Картон, темпера Розмір: 60 * 57 cm Розмір по рамі: 70 * 67 cm Рік роботи: прибл. 1979 Автор: Кумановський Микола "Ти можеш малювати будь-що, але так, щоб це сподобалось партії" - саме так можна описати творче життя епохи застою. Великою ціною виняткові сміливці привідкривали завіси утопії, їх мистецькі доробки розвіювали ілюзію рівності та щастя під назвою "соцреалізм", що нависала над суспільством. Серед них і Микола Кумановський, що зумів створювати мистецтво цілком відмінне від диктованого партією, у часи коли сувору правду засуджували, а всім національним нехтували. У "Міському натюрморті" автор зображає не просто "засмічене узбіччя", а настрої тогочасного суспільства, духовно обкраденого, зануреного у апатію та цілковиту зневіру. Реалізм Кумановського - це протест проти вкоріненого в головах багатьох "Тоді було краще!".$1430.00 -
Quickview
Вид на Керч
Пікен ТомасВид: Графіка Техніка: Хромографія Розмір: 41 * 17 cm Розмір по рамі: 64 * 41 cm Рік роботи: 1857 Автор: Пікен Томас Кримська війна (1853-56 рр) - одна з перших воєн, яка була детально змальована та висвітлена у фотографіях. Спеціально запрошені художники виконували замальовки в польових умовах – переважно аквареллю, часто в супроводі деталізованих начерків. Після завершення, як правило, їх перевіряв генерал, і, у разі схвалення, вони надсилалися в Лондон за допомогою офіційної військової поштової служби. Звідти роботу передавали військовому міністру, який передавав їх для особистої перевірки королеві Вікторії. Лише після цієї тривалої процедури - зображення нарешті передавали майстрам для створення літографії. Вид на Керч очима британського генерала Томас Пікен, зобразив з висоти Золотого кургану, що знаходиться на західній околиці міста біля шляху у Феодосію. Алтин-Оба - це три кам'яні склепи, що належали боспорській знаті. До нашого часу зберігся курган дуже погано, адже був розібраний в XIX столітті під час видобутку будівельного каменю.$560.00 -
Quickview
Соняшники
Скандаков ЮрійВид: Живопис Техніка: Пастель Розмір: 60 * 60 cm Розмір по рамі: 68 * 68 cm Рік роботи: 1960-ті Автор: Юрій Скандаков Соняшники надихали багато поколінь світових художників, а в українській культурі вони займають особливе місце. Цвіт соняха з древніх часів романтизувався і був оспіваний трагічною давньогрецькою легендою. Головна героїня історії - німфа Клітія, любов якої відкинув бог світла - Аполлон. Після смерті закохана обернулася квіткою, жовті пелюстки якої нагадували сонце і звернені вони були в небесну вись, наче шукаючи серед хмар слід свого коханого. У роботі авторства Скандакова, це перш за все символ надії. Яскраво жовтий цвіт виступає із темряви, даруючи передчуття нового, осяного світлом, дня.$1310.00 -
Quickview
Вихідні на двох
Сердюк ОлександрВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 60 * 80 cm Розмір по рамі: 75 * 95 cm Рік роботи: 2021 Автор: Сердюк Олександр Серед буденності та шаленого ритму життя закохані знайшли час одне для одного. Довгоочікувані вихідні, приємна музика, запах її улюблених квітів, а найголовніше - час разом. Цей момент тільки для них, де відходять всі турботи та переживання. Тут не місце створює атмосферу - тут закохані створюють романтику, яку так вдало передав автор яскравими контрастними кольорами, натякаючи на пристрасть, що їх об'єднує.$1590.00 -
Quickview
Ода архітектурі
Пікулицький БогданВид: Графіка Техніка: Автолітографія Рік роботи: 1977 Тираж: 6/21 Автор: Богдан Пікулицький Ода конструктивізму, зображена в графіці - це строгість, геометричність і монолітність. Архітектори намагалися слідувати принципам, визначених Ле Корбюзьє в 1920-х роках: стовпи-опори, плоскі дахи-тераси, вільне планування, стрічкові вікна, вільний фасад. Автор розмістив людину у центр композиції оточивши її лаконічною естетикою. Футуристичний метрополіс постійно розширюється і здіймається ввись.$520.00 -
Quickview
Пляма
Сельський РоманТехніка: Аплікація Розмір: 21 * 15 cm Розмір по рамі: 43 * 39 cm Рік роботи: 1960-ті Автор: Роман Сельський Насичені кольорові площини є основним засобом композиційної побудови аплікацій. Автора захоплює можливість виразу через саму форму – зіставлення тону, кольору, силуету, пропорцій. Подібно до музичної гармонії вони творять емоційний лад і, зрештою, духовну структуру композицій.$580.00 -
Quickview
Жовта царинка
Сельський РоманТехніка: Аплікація Розмір: 21 * 15 cm Розмір по рамі: 50 * 45 cm Рік роботи: 1968 Автор: Роман Сельський Багатошарова композиція в техніці аплікації відтворює образ царинки - невеличкої луки в горах. Робота, вирізняється лаконічністю кольорів та виразністю форм. Саме цією технікою автор захопився у другій половині 1960-х, експериментуючи зі стилем в сторону узагальнення та спрощення форм.$580.00 -
Quickview
Жінка з папугою
Стерлінг МаркВид: Графіка Техніка: Змішана техніка на картоні Розмір: 49 * 38 cm Розмір по рамі: 82 * 73 cm Рік роботи: прибл. 1930 Автор: Марк Стерлінг Ця робота Марка Стерлінга відтворює домашнє, глибоко особисте й затишне сприйняття. У 1930-ті роки, в часи економічної кризи, автор створює експресивні твори у змішаних техніках. Енергійними мазками та сяючими кольорами художник зміг творити позитивні композиції, на відміну від загальної мистецької тенденції депресивних часів. У роботах автора часто можна зустріти сюжети з дітьми та пташками. Безтурботний погляд дівчини спрямований просто увіччі екзотичній птасі. Герої виступають з сутінкової напівтемряви неначе промінець радості в скрутні часи.$1920.00 -
Quickview
Симеон Стовпник
Денисенко ОлегВид: Графіка Техніка: Гесографія Розмір: 57 * 114 cm Рік роботи: 2022 Тираж: 1/33 Автор: Олег Денисенко У творчості художника, часто можна зустріти релігійні мотиви. Симеон Стовпник - християнський святий, який провів 37 років у добровільній відмові від своєї волі, бажань і пристрастей, задля єднання з Богом. Демонструючи механічні крила, автор натякає нам, що навіть попри можливість злетіти, святий все одно дотримується своїх переконань. Симеону приходилося подолати багато спокус від злого духа, але глибока віра допомагала йому встояти.$3250.00 -
Quickview
Тюльпани розкоші
Пухінда НаталіяВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 60 * 50 cm Розмір по рамі: 77 * 66,5 cm Рік роботи: 2020 Автор: Наталія Пухінда У натюрморті зображені різнобарвні тюльпани в апогеї свого цвітіння. Арт-дековий глечик та плоди груші на світлому, наче невагомому фоні, доповнюють композицію. Автор, закоханий в естетику предметів, відсилає нас у символічну подорож. Згідно східній культурі тюльпани - це символ багатства, матеріального процвітання і добробуту. Це підтвердила і світова історія, адже поява у Нідерландах перших цибулин спричинила “Тюльпаноманію”, коли попит був настільки високим, що тюльпани могли собі дозволити лише представники знаті. Іронічним вбачається і рік створення полотна, котрий припав на тюльпанову кризу 2020 року. У зв'язку із епідемією, фермери були змушені знищувати квіткові поля у звязку з низьким попитом.$1300.00 -
Quickview
На шляху до вічності
Пухінда НаталіяВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 80 * 60 cm Розмір по рамі: 90 * 70 cm Рік роботи: 2019 Автор: Наталія Пухінда Натюрморт, переносить нас у інтер’єри галицького помешкання міжвоєнного періоду, на що натякає мистецький журнал “Tęcza” (з пл. “Веселка”) за грудень 1930-го року. Стоси стареньких книг, килим з народним візерунком, підсвічник, ваза з гілочкою вовчих ягід, дарують відчуття гармонії і тепла домашнього затишку. Проте покликані вони нагадувати про швидкоплинність життя, та неминучість його завершення. В центрі композиції скульптура: вагітна Марія вже багато годин їде верхи на ослі, попереду, ведучи тварину, повільно йде Йосиф, родина прямує до Віфлеєма, де народиться Син Божий. Що попри тлінность матерії, дає надію на воскресіння та вічне життя.$1360.00 -
Quickview
До літньої інтриги…
Пухінда НаталіяВид: Живопис Техніка: Полотно, олія Розмір: 70.5 * 50.5 cm Розмір по рамі: 84 * 63.5 cm Рік роботи: 2016 Автор: Наталія Пухінда Натюрморт, занурює нас в атмосферу сповнену інтригуючої емоції. Обєкти виступають з сутінкової напівтемряви, біле чилійське вино в розкішному охолоджувачі, тропічні фрукти на оксамитовій драперії, столові прибори балансують на вишуканій підставці - даруючи нам передчуття романтичного літнього вечора.$1170.00